גואטה משתלח: “המחלה זה נתניהו. המזרחיים בעיניו הם כקליפת שום”

הח"כ מהסיעה של אריה דרעי תקף עוד: "הם (המזרחיים) טובים רק כקולות לקלפי, לחאפלות ולמופלטות. אבל לנהל את שדרת הניהול בישראל הם לא מתאימים בעיניו" • האם נתניהו ידרוש את פיטוריו מש"ס?
נחמן גור
כ"ב סיון התשע"ו / 28.06.2016 15:06

על רקע פרשת רמי סדן והסכם הפיוס עם טורקיה, העניק היום (שלישי) ח”כ יגאל גואטה מש”ס ראיון אמנון סופר ברדיו FM101.5, ותקף בחריפות את ראש הממשלה בנימין נתניהו.

“הנושא של סדן, במילה קצרה, זה רק הסימפטום של המחלה, זו לא המחלה. המחלה זה ראש הממשלה שהמזרחיים שווים כקליפת השום בעיניו, הם טובים רק כקולות לקלפי, לחאפלות ולמופלטות. אבל לנהל את שדרת הניהול בישראל הם לא מתאימים בעיניו”.

קודם לכן, התייחס ח”כ גואטה להסכם עם טורקיה ואמר: “אנחנו מדברים על התנהלות של ראש הממשלה. אנחנו מרגישים שזה כמו משחק של חפשו את המטמון. כל דבר שהוא עושה אתה לא יודע מה מתחבא מאחורי זה. ואתה לא מבין איך דברים חשובים מאוד פתאום נעלמים.

“איך יכול להיות שעשו הסכם כזה בלי לדבר על נושא הנעדרים. זה פשוט לא נורמלי. אני לא מבין, גם לקינו, גם שילמנו, גם זרקו אותנו מהעיר. היום אכלנו את הדגים המסריחים.

“שוב פעם, צריך לעשות חפשו את המטמון, להבין מה מסתתר מאחורי ההסכם הזה, האם זה ענייני הגז, לא ענייני הגז, שראש הממשלה רוצה לקדם, אין לי מושג. אבל בטח ובטח לא עומדים מול עיניו, הנעדרים האלה”.

מש”ס לא נמסרה תגובה.

כעת רק נותר להמתין ולראות האם נתניהו ידרוש את פיטוריו של הח”כ המשתלח מש”ס.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות