המשטרה חשפה: דירות בבני ברק והר נוף שימשו כמעבדות לגידול סם

צעד תקדימי: שתי דירות - בתל אביב ובני ברק - אשר שימשו כמעבדות לגידול סם, נתפסו לצורך חילוט על ידי המדינה • בעל אחת הדירות, תושב בני ברק בן 43, נשלח למעצר בית עד תום ההליכים • בירושלים נעצרו שני גברים ששכרו דירות והסבו אותן למעבדות לגידול סמים בהיקף גדול
חיים טוויל
כ"ב סיון התשע"ו / 28.06.2016 13:12

עליית מדרגה במאבק בתופעת הגידול והסחר בסמים: שתי דירות – בתל אביב ובני ברק – אשר שימשו כמעבדות לגידול סם, נתפסו לצורך חילוט על ידי המדינה.

בעקבות פעילות שנעשתה לאחרונה כנגד תופעת גידול הסמים בבתים, בוצע חיפוש בדירה ברמת גן, אשר נמצאו בה סמים ארוזים ומוכנים להפצה. בדירה נעצרו אם ובנה, אשר הודו באחזקת הסם.

לאחר שהתברר לחוקרים כי מקורו של הסם בדירה הממוקמת בתל אביב, אשר גם היא בבעלות האם, בוצע חיפוש בדירה ונמצאו בה 16 ק”ג שתילי סם מסוג מריחואנה.

האם, תושבת ר”ג, בת 66, שוחררה עד למשפט ובנה, בן 31, נשלח למעצר בית עד תום ההליכים.

במקרה נוסף, נתפסה דירה בבני ברק, אשר שימשה גם היא כמעבדה לגידול סם. בעל הדירה, תושב העיר בן 43, נשלח גם הוא למעצר בית עד תום ההליכים.

לאור העובדה כי שתי הדירות שימשו ככלי לביצוע פשע, הוחלט בצעד תקדימי לתפוס את הדירות לצרכי חילוט.

גידול סמים

גם בירושלים נעצרו במהלך השבוע שני צעירים שבחיפוש עליהם נתפס חומר החשוד כסם מסוג הידרו, בכמות שאינה לצריכה עצמית.

השניים נעצרו לחקירה ובמהלך חקירתם ובעקבות חיפוש שבוצע בדירותיהם אותרו שתי מעבדות הידרו גדולות – אחת בשכונת הר נוף והשניה במרכז העיר.

מחקירת המשטרה עלה כי השניים – תושב ירושלים ותושב ירוחם בשנות ה -30 – שכרו את הדירות והסבו אותן למעבדות לגידול סמים בהיקף גדול.

באחת הדירות נתפסו כ-250 שתילי מריחואנה גדולים ובדירה השניה כ-100 שתילים. בשתי הדירות גידלו החשודים את הסמים בתנאי מעבדה משוכללים, הכוללים ציוד תאורה, איוורור, חומרי דישון, משקלים ועוד. שויו של הסם שנתפס מוערך במאות אלפי שקלים.

החשודים, אשר מכחישים את המיוחס להם, הובאו בפני בית משפט השלום בירושלים אשר האריך את מעצרם. החקירה נמשכת.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מפה לשם אני מחפש לקנות אוהל עציץ מנורה איפה יש חנות גרו שופ?
    05/07/2016 11:34
    גרו שופ
  1. חנות הידרו