הבת של אסתי ויינשטיין: “לא מוכנה שגור יקחו את הגופה”

קרב בשערי המכון לרפואה משפטית: תמי מוטנג, בתה של אסתי וינשטיין ע"ה, שנטשה את הדת וגופתה נמצאה אתמול באשדוד לאחר שלא עמדה בנתק מששת בנותיה ונכדיה, מתנגדת שמשפחתה החרדית יקחו את הגופה לקבורה בירושלים • "לא אכפת לי שיהיה גם טקס דתי עם קדיש, אבל רוצה שאימא תיקבר כמו שביקשה, במרכז הארץ עם פרחים ושירים"
חיים טוויל
כ"א סיון התשע"ו / 27.06.2016 12:28

תמי מוטנג, בתה של אסתי וינשטיין ע”ה, שגופתה נמצאה אתמול (ראשון) בתוך רכבה שחנה בחוף הקשתות באשדוד, פתחה יחד עם חבריה הקרובים של אמה במאבק, ודורשת מבית המשפט צו שימנע את העברת גופת אמה לידי בני המשפחה החרדית מחסידות גור.

תמי, הבת היחידה מתוך שבע הבנות של המנוחה שנטשה גם היא את הדת והייתה בקשר קרוב עם אמא, התייצבה הבוקר עם החברים מחוץ למכון לרפואה משפטית באבו כביר, בניסיון למנוע את העברת הגופה.

“אני רוצה שאימא תיקבר כמו שהיא ביקשה, במרכז הארץ עם פרחים ושירים”, אמרה הבת תמי לאתר ynet.  “אני רוצה שהשופט יקבע שאני אחליט על הקבורה של אימא שלי, כי אני היחידה שרשומה בצוואה שלה.

“עד ליום שאימא שלי נפטרה היא לא עניינה אותם. רק עכשיו כשהיא מתה היא פתאום הפכה לבת שלהם, לאימא שלהם ולבת משפחה. זה מזעזע ומחריד. לא אכפת לי שיהיה גם טקס דתי עם קדיש, אבל אני לא מוכנה שייקחו לי את אימא שלי ויעשו בה מה שהם רוצים”.

אסתי ויינשטיין  ע”ה, בת 50, נטשה הדת לאחר גירושיה לפני שבע שנים.

תמיתמי מוטנג. צילום מסך: חדשות 10

ביום שני שעבר היא הותירה מכתב על המחשב בביתה באזור, בו פירטה על מצבה הנפשי הקשה שנגרם לה בעקבות ניתוק הקשר עם שש מבנותיה ונכדיה – מאז עזבה את הדת.

היא גם הותירה אחריה ספר, בו גוללה את חייה, וביקשה כי יופץ בכל דרך אפשרית.

במהלך השבוע האחרון נערכו אחריה חיפושים בכל רחבי הארץ, עד שאתמול בצהרים אותרה גופתה.  

בניגוד לשמועות, ברכב לא נמצא שום פתק.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    לא במגזר!
    27/06/2016 16:25
    ניז
  1. מי יודע מה יעוללו

    • חמי   01/08/2016 11:42

      תמי ויינשטיין (לשעבר) הודתה בראיון לעיתון ישראל היום כי הסבא שלה ובכלל משפחת ויינשטיין לא ביקשו כלל את הגופה (גופת אסתי ויינשטיין ז”ל) והסב שאל/אמר לה תחשבי מה ואיך לעשות ותודיעי לנו.
      במקום להודיע החליטה תמי לעשות סצנה דרמטית תקשורתית שכללה הגעה לאבו כביר ומניעה מכל רכב נושא גופות לעבור. כמו”כ פנתה לביה”מ שיוציא צו למשפחה. המשפחה כלל לא התייחסה לצו “אנחנו לא צד בעניין” כלומר – עשו אתם מה שתרצו – לכל דבר נסכים.
      אבל צריך להוציא את החרדים חארות בתקשורת אז נעשו כל הדברים הכי לא יפים!
      התקשורת זעקה “הדוסים רוצים לגנוב את הגופה”
      עמותת הלל האומללה פעלה סביב השעון כדי להראות כמה “סבל” עבר על האומללים שבחיקה ותמכה בתמי.
      אלא שכולם לא הצליחו מול האמת – אמת כואבת של אב ואם – הוריה של אסתי ז”ל. הורים אומללים שלא מנעו מאומה מבתם כל חייה. הורים ששמחת בתם עמדה בראש מעיינהם וזה בא לידי ביטוי גם בספרה שךל אסתי.
      אחיותיה ואחיה שהתרסקו לרסיסים עם ידיעת דבר מותה.
      אכן , תמי צרכיה לתת הסבר מדוע פנתה לבית המשפט לתבוע דברים שהנתבעים כלל לא התנגדו להם. הכל עבור בצע פרסום. חזרת בשאלה שיבושם לך. תניחי למשפחה ולכי תבני לך חיים חדשים.
      את לא תביאי 10 ילדים (הסיוט של היטלר ותומכיו הפלשתינים) כמו אחיותייך. את בחרת בדרכך והם בדרכם. אולי את פשוט מנסה לסחוב עוד כמה אחיות לצאת מהדת היפה הזאת. חסידות גור היא חסידות מפוארת שלא על נקלה תצליחי לפגוע בה.

  2. החברים הם האויבים - שווה בדיקה
    29/06/2016 13:48
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  3. חברים של הבת?
    הם, ליתר דיוק, האויבים שלה!!!

    שתהיה ערנית לכך!!!
    צבועים