טרגדיה: גופתה של אסתי וינשטיין ע”ה נמצאה ברכבה בחוף באשדוד

בחוף הקשתות באשדוד נמצאה בצהרים גופתה של אסתי וינשטיין ע"ה בתוך רכבה: מותה נקבע במקום • קמב"ץ זק"א לכיש יוסי לנדאו: "קיבלנו קריאה על גופת אישה ברכב נעול. הגעתי למקום תוך כדקה מקבלת הדיווח. לצערנו, מצאנו במקום גופת אשה כבת 50, שלפי הסימנים נמצאת ברכב מזה מספר ימים. אנו במקום נערכים לטפל בכבוד המת"
חיים טוויל
כ' סיון התשע"ו / 26.06.2016 14:18

לאחר חיפושים של שישה ימים: בחוף הקשתות באשדוד נמצאה בצהרים (ראשון) בתוך רכב גופתה של אסתי וינשטיין ע”ה, בת 50, אם לשבעה ילדים, שנעלמה מביתה באזור ביום שני שעבר בבוקר, לאחר שהשאירה בביתה מכתב בו פירטה על מצבה הנפשי הקשה שנגרם לה בעקבות ניתוק הקשר עם שש מבנותיה והוריה – מאז עזבה את חצר חסידות גור ונטשה את הדת.

מותה נקבע במקום.

מזק”א נמסר, כי “בצהרים הסתיימו החיפושים אחר הנעדרת מזה מספר ימים אסתי וינשטיין ע”ה. צוותים רבים התגייסו לסייע בחיפושים וארגון זק”א יצא במבצע לציבור שכל אחד יסרוק סביבו אחר רכבה של הנעדרת וידווח על האיזור בו התבצעו החיפושים כדי לסרוק ולחפש במקומות אחרים.

“אלפים התגייסו לחיפושים ולמוקד זק”א הוזרמו כתובות ומקומות רבים בהם התבצעו חיפושים ורכבה של הנעדרת לא שם.

אסתי וינשטיין

“לפני זמן קצר התקבלה קריאה על אשה שנעולה בתוך רכב בחוף הקשתות באשדוד. כוחות ההצלה שהגיעו למקום מצאו בתוכה גופת אשה כשהיא ללא רוח חיים מזה מספר ימים”.

קמב”ץ זק”א לכיש יוסי לנדאו שהגיע למקום, סיפר: “קיבלנו קריאה על גופת אישה ברכב נעול בחוף הקשתות באשדוד, הגעתי למקום תוך כדקה מקבלת הדיווח. לצערנו, מצאנו במקום גופת אשה כבת 50, שלפי הסימנים נמצאת ברכב מזה מספר ימים.

“יחד עם מפקד זק”א לכיש אבי דרעי ומתנדבי זק”א נוספים אנו במקום נערכים על מנת לטפל בכבוד המת. צוות אשדוד סרקו במהלך השבוע את החופים וחניונים נוספים. לצערי לא מצאנו אותה קודם.

“במקרה זה, כמו במקרים רבים אחרים, פנינו לעזרת הציבור בסיוע בחיפושים אחר נעדרים, כאשר ברוב המקרים הפניה לציבור מביאה תועלת רבה ואף מצילה חיים ומונעת אסונות. הפעם למגינת לב החיפושים הופסקו בשלב זה שהנעדרת כבר היתה ללא רוח חיים”.

אסתי וינשטיין ז"ל, רכב

בכתבה ששודרה אמש בערוץ 2, אמר אחיה חנוך אירנשטיין: “בלילה הראשון בכלל לא ישנו, בלילה השני התחלנו בחמש בבוקר, נסענו לכיוון הצפון לכל מיני מקומות שהיא אהבה לטייל בהם. חשבנו שזה מקום שאופייני לה, נחלים. אולי היא מנסה להשאיר שם איזה רמז, אולי זה איזה שהוא מקום שמסמן אצלה משהו ששם היא כן מצאה איזה שהוא עוגן, אולי היא תחזור לשם.

“אני בעיקר מנסה לחשוב מה אני מפספס. איימת שאת רוצה להתאבד, אבל למה להתחבא? למה להקשות עלינו למצוא אותך?”

תמי מונטג, בתה של אסתי ע”ה שהלכה בעקבותיה ונטשה את הדת: “היא דיברה פה ושם על זה שאין טעם בחיים ושקשה לה. אבל לא חשבתי שזה יקרה. או שהיא באמת תעשה, או שהיא באמת תיעלם. לא חשבתי שזה באמת עלול לקרות. אני לא יודעת מה, אני באמת כבר לא יודעת מה אפשר לעשות. נשבר לי הלב לחתיכות”.

אסתי וינשטיין ז"ל, רכב

הדפס כתבה

7 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    שהתה בחוף הקשתות מזה שבוע, ואף אחד לא ראה אותה??
    26/06/2016 17:23
    שירן
  1. מוזר מאוד.. מדובר במקום מרכזי והומה אדם..

  2. ברוך דיין האמת
    26/06/2016 17:24
    חני
  3. סוף עצוב לחיים עצובים

  4. כדי שלא יקרו אסונות כאלו הרבי הורה לא לנתק קשר לעולם אם מישהו יורד מהדרך
    26/06/2016 19:06
    מיטל
  5. יכול להיות שאם היו שומרים על קשר היה לה לאן לחזור

  6. עד מתי
    26/06/2016 19:09
    מורן
  7. הרבי הורה לשמור על קשר תמיד עם מישהו יורד מהדרך כדי שלא יגיעו למצב כזה

  8. עליה השלום ?
    27/06/2016 09:33
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  9. לא הגזמתם קצת ? מדובר בכופרת ואפיקורסית! צריך לרשום עליה שר”י

    • שני   28/06/2016 13:00

      ואמיצה מאד. אין קשר לדת . האחראים היחידים זו חסידות גור.

  10. תקראו את הספר שלה ותבינו לאיזה מצב הזוי היא נקלעה
    28/06/2016 12:25
  11. ואיך בעלה שגרר אותה למסאגים בתל אביב, לסרטים לא צנועים, ועוד כל מיני חוויות שלו שלה עם עוד מיני אנשים. איך הוא נשאר בעולם של גור? איך לא מוקיעים אותו??? הספר שלה מגולל את האמת המרה שעברה עליה בחסות בעלה. הוא נאשם