‘פוצץ’ טקס המרת הדת של המסיון בראשון לציון: 3 פעילי להב”ה נעצרו

מאות מתושבי ראשון לציון הגיעו הבוקר למחות, בהובלת רבני העיר ופעילי יד לאחים, נגד טקס המרת הדת • פעילי ארגון להב"ה פרצו למתחם הטקס מספר פעמים וחסמו את כל הכניסות למקום - עד שהמשטרה סגרה את האירוע
חיים טוויל
י"ג סיון התשע"ו / 18.06.2016 22:35

מאות מתושבי ראשון לציון הגיעו הבוקר (שבת) למחות, בהובלת רבני העיר, פעילי יד לאחים ואנשי ארגון להבה, נגד טקס המרת דת המונית לנצרות שאורגן על ידי כת ‘עדי השם’.

פעילי ארגון להב”ה ויו”ר הארגון בנצי גופשטיין פרצו למתחם הטקס מספר פעמים וחסמו את כל הכניסות למקום.

כוחות המשטרה שהיו במקום לא הצליחו להשתלט על הפעילים, שפרצו פעם אחר פעם לרחבת הטקס, ובעקבות כך החליט מפקד המרחב לסגור את האירוע ומנע הגעת מיסיונרים נוספים למקום.

במהלך המחאה הצליחו פעילות להב”ה להציל שש יהודיות שהיו צפויות להשתתף בטקס ההטבלה, מתוכם שתי ניצולות שואה שהובאו להטבלה במרמה על ידי המטפלות הגויות.

במהלך המחאה נעצרו שלושה פעילי להב”ה, ששוחררו בהמשך.

יו”ר ארגון להב”ה, בנצי גופשטיין, מסר בתגובה: “עשרות הפעילים ששהו עימנו במהלך השבת בעיר ראשון לציון בתנאים לא תנאים נלחמו בחירוף נפש והצליחו למנוע את ההטבלה לנצרות. אנו מקווים כי הרשויות המקומיות יפיקו לקחים וימנעו לאשר טקסים כאלה בעתיד. בכל מקרה אנחנו נגיע לכל מקום שבו ינסו להמיר דת. תושבי ראשון לציון ראוים לשבח על ההתגייסות למצווה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    כת הנצרות
    18/06/2016 23:17
    כחלון
  1. נולדה במטרה להשמיד את היהדות כת האסלאם נולדה במטרה להשמיד את כולם כשלא יצא לפועל המזימה שתי הכתות מנסים להשלים את ההשמדה חלומות נעימים העם היהודי לנצח יהיה קוץ קטן בישבן של העולם הגדול