חשד: חתנו של רמי לוי שיחד שוטר בתמורה למידע על אלקי אלון

שני חוקרים פרטיים שמינה אופיר אטיאס, חתנו של רמי לוי, שיחדו על פי החשד שוטר בתמורה למידע על עובד הרשת לשעבר, אלקי אלון, שהתלונן במשטרה נגד לוי • השוטר, אטיאס ושני החוקרים הפרטיים נחקרו באזהרה במחלקה לחקירות שוטרים • פרקליט החתן: "מכחיש ביצוע כל עבירה"
חיים טוויל
י"ג סיון התשע"ו / 18.06.2016 21:11

במשטרת ירושלים מתנהלת חקירה במחלקה לחקירות שוטרים (מח”ש) בחשד להוצאת מידע ממחשב משטרתי לצורך שימוש נגד אלקנה (אלקי) אלון, מי שחשף את החשדות על רמי לוי ואנשיו.  כך חושף הערב (מוצאי שבת) העיתונאי משה נוסבאום בחדשות 2.

חקירה זו היא בנוסף לחקירה שכבר מתנהלת מזה זמן נגד בכירי רשת ‘רמי לוי’.

עיקרה של הפרשה בעימות בין אלקי אלון, מי שניהל בעבר את פעילות הסלולר של החברה, לבין רמי לוי ובכירים נוספים.

על פי החשד, שני חוקרים פרטיים שמינה חתנו של רמי לוי, אופיר אטיאס ששימש גם כאחראי על הפרוייקטים ברשת, שילמו שוחד לשוטר ותיק במשטרת פתח תקווה, ובתמורה הוציא השוטר ממחשב המשטרה את כל המידע שיש על אלקי אלון – והעביר את התיק לחוקרים הפרטיים.

כל הארבעה – השוטר, אופיר אטיאס ושני החוקרים הפרטים, נחקרו באזהרה בחשד לעבירות של מתן וקבלת שוחד, פגיעה בפרטיות והפרת אמונים.

השוטר נשלח למעצר בית, לאחר שהתברר שאין זו הפעם הראשונה שהוא מעביר מידע לחוקרים פרטיים תמורת שוחד.

חקירת הפרשה נמצאת כעת בשלבי סיום במח”ש וההערכה היא, שגם כאן מתגבשת תשתית ראייתית להגשת כתבי אישום.

מפרקליטו של אופיר אטיאס, עורך הדין גדי טל נמסר בתגובה לחדשות 2: “אופיר אטיאס מכחיש ביצוע כל עבירה. אלמלא היה מדובר במר אטיאס, ספק אם מישהו היה טורח להדליף את קיומה של החקירה הזאת, שתסתיים בלי שום ממצא נגד אטיאס”.

ביום חמישי דווח בחדשות 2 כי הסתיימה חקירתו של איש העסקים רמי לוי, בעל השליטה בשיווק השקמה. לפי הדיווח, התגבשה תשתית ראייתית להעמדתו לדין.

החקירה החלה לאחר שאלקי אלון פרסם פוסט בפייסבוק, בו טען כי לוי מטייח כביכול תלונות של עובדות בחברה שלטענתן הוטרדו. בריאיון שהעניק ב’אולפן שישי’ טען אלון כי רמי לוי אף נהג להשתמש במידע שהשיג ממערכות התקשורת הפנימיות.

לפי החשד לוי עשה שימוש במידע לצורך מעקב ופעולות נגד אנשים שעימם היה בסכסוך ועובדים אחרים ברשת.

בחדשות 2 דווח כי במשטרה העבירו את התיק לפרקליטות, תוך שהם מציינים שלכאורה יש עילה להעמיד את לוי לדין.

מרמי לוי נמסר בתגובה: “זהו לא תפקיד המשטרה להמליץ להעמיד לדין או לא”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות