תלמיד עם ניוון שרירים הגשים חלום: הוכתר כ’חתן חידון ההלכה’

יצחק שמעוניאן, תלמיד בבית הספר היסודי נעם פסגת זאב, ניצח בתחרות נציגים מ-27 בתי ספר יסודיים • המנצח: "היות ויש לי ניוון שרירים אני כבר מורגל לא לוותר ולהתאמץ כמה שרק ניתן"
יוסף גרינבוים
י' סיון התשע"ו / 16.06.2016 19:27

יצחק שמעוניאן, תלמיד בבית הספר היסודי נעם פסגת זאב, זכה בתחרות חידון ההלכה ברשת החינוך ‘נעם צביה’.

אל גמר החידון עלה יחד עם נציגי 27 בתי ספר יסודיים שנצחו בשלבים המוקדמים בבית ספרם.

החידון שהתקיים אמש  באולם התרבות בעיר מעלה אדומים, בנוכחות מאות תלמידים שהגיעו לעודד את המתמודדים, נערך על בסיס הלימוד השנתי מידי יום בבתי הספר, במהלכו לומדים תלמידי הרשת בכל המוסדות, את הספר קיצור שולחן ערוך של הרב ח”ד הלוי זצ”ל ומתמקדים בהלכות הנוגעות לעולמם של התלמידים בחיי היום יום.

התכנית כוללת בין היתר מעקב באמצעות מבחנים חודשיים אישיים וכיתתיים, שמאפשרת לתלמידים לבחון את רמת הידע והבנתם בחומר הנלמד.

יצחק שמעוניאן, תלמיד עם ניוון שרירים, סיפר כי חלומו היה לזכות בתואר הנכסף ‘חתן ההלכה’ בקרב התלמידים. “ידעתי שאם אתאמץ ככל יכולתי יש סיכוי שאזכה”, אמר. “היות ויש לי ניוון שרירים אני כבר מורגל לא לוותר ולהתאמץ כמה שרק ניתן”.

ראש רשת ‘נעם–צביה’, הרב שמחה ויסמן, הדגיש בדברי ברכתו למתמודדים ולזוכים: “ההלכה, כשמה כן היא. הולכת איתנו במהלך כל הדורות. רצוננו, שאיפתנו, ועמלנו, הינם לחיות את ההלכה, לנשום אותה בכל דרכינו, בכל יום, בכל עת, בכל מצב ובכל שעה”.

חתן ההלכה

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות