ח”כ הרצוג לגלג על הרכב הממשלה: “נפתלי באטמן בנט ופופאי ליברמן”

בנאום בכנס הרצליה תקף יו"ר האופוזיציה את ממשלת נתניהו שבה "אין אף שמאלני שאפשר להאשים, אף מערכניק שמונע מצה"ל לנצח" • על כישלון המו"מ הקואליציוני: "נתניהו העדיף שיקולי הישרדות פוליטית צרים ומסוכנים"
נחמן גור
י' סיון התשע"ו / 16.06.2016 11:27

יו”ר האופוזיציה, ח”כ יצחק הרצוג, תקף הבוקר (חמישי) בחריפות את ממשלתו של בנימין נתניהו בנאום שנשא ב’כנס הרצליה’ של המכון למדיניות ואסטרטגיה במרכז הבינתחומי, והתייחס להתדרדרות המצב המדיני והביטחוני.

“סוף סוף יש לנו ממשלת ימין. סוף כל סוף יש לנו ראש ממשלה ימני, שר בטחון ימני, ושר חינוך ימני, ושרת משפטים ימנית ושר חקלאות ימני, ואפילו שר תחבורה ימני. בשאר המשרדים יש שר אחד. אם אתם ממש סקרנים גם הוא ימני”, פתח הרצוג.

“עכשיו אין אף איש שמאל שמזהם את האג’נדה. אין אף שמאלני שבגללו יש פיגועים. אין אף מערכניק שמונע מצה”ל לנצח. אין אף פושע אוסלו שמפריע לגיבורי הימין לנצח את הטרור. לחסל אותו. לסכל אותו. לרסק אותו. לפרק אותו. אם יש לכם עוד מילים חזקות שיכולות לבטא את האג’נדה הזו אתם מוזמנים לשלוח אותן לתיבת המייל של נפתלי באטמן בנט או פופאי ליברמן”, לגלג הרצוג.

הרצוג המשיך: “תראו מה קורה סביבנו: גלי אלימות הולכים ומתעצמים, אינתיפאדת אבנים שהופכת לטרור של קלצ’ניקובים וקרל גוסטבים ואזרחים שפוחדים להסתובב בירושלים, בתל אביב, בגוש עציון…. ואתם יודעים מה הטרגדיה הכי גדולה של ממשלת הימין? אין אף שמאלני שאפשר להאשים אותו”.

על כישלון המו”מ הקואליציוני אמר הרצוג: “אמרתי לנתניהו: אתה עשר שנים בשלטון, תמיד אמרת שאין עם מי לדבר, ועכשיו יש עם מי לדבר! אז למה לדבר אחרי המלחמה הבאה? למה לתת לעוד מאות משפחות להכיר את החלקות הצבאיות בבתי העלמין? למה?!! אך נתניהו העדיף שיקולי הישרדות פוליטית צרים ומסוכנים ולכן כונן כאן ממשלת ימין ימין – מלא מלא.

“ולכן כעת, אני יכול לומר לכם בצער, שהקטר של הימין לא הצליח להתניע, ולא הצליח להוביל, וכשהקרון מוביל לפני הקטר יש לכך רק משמעות אחת: הקטר ירד מהפסים. את הקטר הזה חייבים להחליף”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות