יולי אדלשטיין הפתיע: חופה ב’אש התורה’, סעודה חשאית במנהרות

הטקס המרכזי, אליו הוזמנו 1000 אורחים, ביניהם ראש הממשלה וכל צמרת ההון-שלטון, ייערך בשבוע הבא, אך יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין ואירינה נבזלין נישאו כבר הערב ב'טקס חשאי' על גג ישיבת 'אש התורה', מול הר הבית - וסעודת חתונה נערכה במנהרות הכותל
אבי כץ
ט' סיון התשע"ו / 15.06.2016 00:33

תרגיל ההסחה הצליח: יו”ר הכנסת יולי אדלשטיין נישא אמש (שלישי) לאירינה נבזלין –  בתו של המיליארדר ליאוניד נבזלין – שנה לאחר שהכירו, בטקס מצומצם בהשתתפות כ-180 מוזמנים.

החופה של השניים נערכה על גג ישיבת ‘אש התורה’ הצופה אל הר הבית, וסעודת החתונה התקיימה באולם הגדול במנהרות הכותל.

את חופתם של אדלשטיין ונבזלין ערכו הרב גדעון פרל, רב הישוב אלון שבות בו התגורר אדלשטיין שנים רבות, והרב בנימין לוין.

ברשימת המוזמנים לחתונה החשאית, בה נכללו כ-180 אנשים, לא ניתן היה למצוא פוליטיקאים, אך היו בה אוליגרכים רוסים רבים, בהם מיכאיל חודורקובסקי, וגם אשת העסקים עפרה שטראוס ויו”ר הסוכנות היהודית נתן שרנסקי.

באתר וואלה דווח, כי מי שפנה אל ישיבה על מנת לערוך את החופה מול הכותל הייתה דווקא משפחתה של נבזלין. האירוע על גג הישיבה נחשב נדיר, שכן המקום אינו פתוח לאירועים בדרך כלל, למעט עבור תורמים וידידים של המוסד. בנוסף נדרשה הפקה לוגיסטית מורכבת בשל גובהו של הגג, וחוקי הכותל שאינם מאפשרים פריקה וטעינה חופשיים.

החופה והחתונה הערב היו קדימון לטקס המרכזי שיתקיים בשבוע הבא בחוות רונית, לשם הוזמנו כ-1000 איש, ביניהם ראש הממשלה, כל חברי הכנסת (מלבד אורן חזן וחברי סיעת בל”ד), וכל צמרת ההון שלטון של ישראל.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות