טבח באורלנדו? לא תבלבל את האובמות עם העובדות

גם כאשר 50 גופות מוטלות על רצפת המועדון, וכאשר כולם כבר יודעים שמדובר ברוצח מוסלמי ממוצא אפגני שהודיע בטלפון על השתייכותו לדאע"ש, הם ימשיכו עם התקינות הפוליטית שלהם ועם ההשוואות המופרכות והמקוממות
פרופ' עוז אלמוג
ח' סיון התשע"ו / 14.06.2016 18:04

במסיבת עיתונאים שכינס נשיא ארצות הברית ברק אובמה בעקבות הטבח במועדון באורלנדו, הוא אמר:

No act of hate or terror will ever change who we are or the values that make us Americans

We are still learning all facts….. And I’ve directed that we must spare no effort to determine what – if any – inspiration or association this killer may have had with terrorist groups

[תרגום חופשי: שום מעשי שנאה או טרור לא ישנו את הערכים שעושים אותנו אמריקנים. אנחנו עדיין לומדים את העובדות, והוריתי שלא לחסוך בכל מאמץ כדי לבדוק האם מעשה הזה נעשה – אם בכלל – בהשראה של ארגוני טירור].

הרי לכם עוד דוגמא סמלית למאמץ הפתטי של אובמה, ובעצם של כל מחנה השמאל בעולם, להימנע מהכללה פשוטה על מקור הטרור בעולמנו.

למותר לציין כי לא ניתן להבחין בין “מעשה טרור” לבין “מעשה שנאה”, מהטעם הפשוט שהטרוריסטים המוסלמים גדלים על שנאה (שנאת נשים, יהודים, נוצרים, ארה”ב, המערב, הדמוקרטיה) ורוצחים חפים מפשע באופן הברברי ביותר – בדיוק בגלל אותה שנאה יוקדת.

כדאי להזכיר כי בחודש מאי 2016 בלבד נרצחו 11,857 בני-אדם באלפי פעולות אלימות של מוסלמים – וזוהי רק תמונה חלקית, משום שאזורים רבים ברחבי העולם המוסלמי עדיין שרויים בעלטה תקשורתית (הנתון פורסם במאמרו של ד”ר יוחאי סלע במגזין ‘המזרח התיכון’).

עכשיו צריך רק לחכות לעוד הסברים ‘דמוקרטיים’, כמו זה של דנה ויס, “הדמוקרטית שלנו”, שאמרה בשידור אחרי הרצח הטרוריסטי בשרונה: “יש קיצונים משני הצדדים”.

לא תבלבל את האובמות עם העובדות גם כאשר 50 גופות מוטלות על רצפת המועדון וכאשר כולם כבר יודעים שמדובר ברוצח מוסלמי ממוצא אפגני שהודיע בטלפון על השתייכותו לדאע”ש.

הם ימשיכו עם התקינות הפוליטית שלהם ועם ההשוואות המופרכות והמקוממות, והמתים ימשיכו להיערם בחוצות הערים הדמוקרטיות, בחסות דת הטרור.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אובמות ו
    22/06/2016 20:01
    מה אתה מציע
  1. פרופסר מלומד ונכבד.
    מה אתה מציע ל”אובמות” או לכל נשיא אחר לעשות מול יליד אמריקאי ממוצא אפגאני? להקים מחנה עצירים או משהו כעין זה, רק בגלל המוצא שלהם?