“עשינו את זה!”: מועמד החרדים והימין רונן פלוט ניצח בנצרת עילית

מנכ"ל הכנסת לשעבר רונן פלוט ניצח בפער גדול את יריבו נתנאל טויטו בבחירות לראשות העיר נצרת עלית • אמר בנאום הניצחון: "ממחר בבוקר אנחנו משאירים את הפוליטיקה מאחור, משלבים ידיים, ויוצאים יחד לדרך חדשה"
אריה ריבקינד
ב' סיון התשע"ו / 08.06.2016 02:06

נכ”ל הכנסת לשעבר רונן פלוט, שהיה מועמד הימין והחרדים,  ניצח בפער גדול את יריבו נתנאל טויטו בבחירות לראשות העיר נצרת עילית.

פלוט חגג את ניצחונו ואמר: “חברים, עשינו את זה! אחרי אין ספור מפגשים, שיחות, חוגי בית ובעיקר המון עבודה קשה – ניצחנו את הבחירות.

“תושבי העיר היו צריכים לבחור בין המשך המצב הקיים לבין יציאה לדרך חדשה, וההכרעה שלהם היא ברורה וחד-משמעית.

“אני מודה מקרב לב לבני משפחתי, ובעיקר לכל אחת ואחד מכם, הפעילים והמתנדבים הרבים, שיצאו איתנו למסע הזה בשבועות האחרונים. הניצחון הזה הוא שלכם.

“אני רוצה גם להודות לכל תושבי העיר על הזכות שניתנה לי להוביל אתכם בשנים הבאות. אני מתחייב להיות ראש העיר של כולם, ולעבוד קשה כדי להיות ראוי לאמון שלכם.

“ממחר בבוקר אנחנו משאירים את הפוליטיקה מאחור, משלבים ידיים, ויוצאים יחד לדרך חדשה”.

הבחירות לראשות העיר התקיימו בעקבות הרשעתו של ראש העיר הקודם, שמעון גפסו, בלקיחת שוחד , ולאור החלטת בית המשפט העליון להטיל עליו קלון ולגזור עליו מאסר בפועל.

 פלוט שימש עד לא מכבר כמנכ”ל הכנסת, ובימים האחרונים זכה לתמיכתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו ולתמיכתם של שרים וח”כים ממפלגות ש”ס, יהדות התורה, הליכוד, הבית היהודי, ישראל ביתנו, יש עתיד ומפלגת העבודה.

מנגד התמודד נתנאל טויטו, נציג הצעירים במועצת נצרת עילית, שזכה לתמיכת ראש העיר היוצא שמעון גפסו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    עשינו את זה?!
    08/06/2016 10:27
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. פלוט קיבל 65% מהקולות.
    תרומתם של התושבים החרדים שולית עד אפסית,
    אפילו לא הזבוב על גבו של הפיל.
    אגב, פלוט היה מועמדם גם של מפלגת העבודה ויש עתיד.