הדיל: האם נתניהו הבטיח לאלשיך את תפקיד ראש השב”כ הבא?

בערוץ 10 חושפים כי ראש הממשלה הבטיח לרוני אלשיך את תפקיד ראש השב"כ הבא כחלק מנסיונות השכנוע להתמנותו לתפקיד המפכ"ל • אלשיך: אם מישהו רואה עצמו מחוייב הוא משוחרר מכל התחייבות, זו אינה חניית ביניים"
דוד ליבוביץ
א' סיון התשע"ו / 06.06.2016 22:51

האם נתניהו הבטיח לאלשיך את תפקיד ראשות השב”כ כחלק מנסיונות השכנוע לקבל את תפקיד המפכ”ל?

העיתונאי רביב דרוקר מערוץ 10 חושף, כי בשיחה סגורה שערך רגע אחרי מינויו לתפקיד מפכ”ל המשטרה, אמר רב ניצב רוני אלשיך כי ראש הממשלה, בנימין נתניהו הבטיח למנותו לראש השב”כ הבא.

מקורב לאלשיך שדן עמו בסוגיה סיפר כי בשיחת השכנוע שערך לו ראש הממשלה, הבטיח לו נתניהו להיות ראש השב”כ במידה והוא עצמו עדיין יכהן בתפקידו.

המקורב הוסיף כי שיחות קודמות שנערכו עם אלשיך בנושא לא הצליחו לשכנעו לקבל את התפקיד, אולם רק שיחה זו הסתייעה, וכעת למפכ”ל נוצר אינטרס שנתניהו ימשיך בתפקידו.

מהמפכ”ל רוני אלשיך נמסר בתגובה: “על המפכ”ל הופעלו לחצים כבדים וניסיונות שכנוע בערוצים מגוונים על מנת לקבל את התפקיד. עם ההסכמה על קבלת התפקיד, הבהיר המפכ”ל כדי להסיר כל ספק אפשרי, הן לשר לביטחון הפנים והן לראש הממשלה כי קבלת התפקיד באה ממקום ערכי ופנימי.

“המחויבות היחידה שנותרה בעינה כתנאי היא ההבטחה לגיבוי תקציבי הולם אל מול היעדים. אם מאן דהוא רואה עצמו מחויב להצעה כלשהי שנאמרה בין אם בסמכות ובין אם לאו, המפכ”ל משחרר אותו מכל מחויבות. המפכ”ל ממוקד במשימתו. זו אינה חניית ביניים או תחנת מעבר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות