בנט: נפיל את הממשלה על כל תהליך שיוביל לחלוקת הארץ

בראיון לחדשות 2 הבטיח שר החינוך כי מפלגתו תפיל את הממשלה על כל תהליך מדיני שיוביל לחלוקת ישראל, ולהקמת מדינה פלסטינית • על המחנה הציוני: "אני לא מחרים את המחנה הציוני, צריך להרחיב את הממשלה" • הליכוד: "עוד תרגיל יחסי ציבור אופייני מבית היוצר של בנט"
אליעזר היון
כ"ח אייר התשע"ו / 04.06.2016 21:25

נפיל את הממשלה על כל דבר שיוביל לחלוקת ארץ ישראל ולהקמת מדינת פלסטין, נילחם נגד זה”, כך אמר שר החינוך ויו”ר ‘הבית היהודי’ נפתלי בנט בתכנית פגוש את העיתונות בערוץ השני.

“לא תקום פה מדינת פלסטין, אעשה הכול כדי למנוע זאת”, הבטיח יו”ר הבית היהודי. “אנחנו בממשלה שבקווי היסוד שלה אין מדינת פלסטין. כל עוד אנחנו פה, לא תקום מדינת פלסטין על כביש 6, חמש דקות מכפר סבא, לא יחלקו את ירושלים”.

בנט שב על קביעתו כי אין לוותר על אדמת ישראל: “זה לא סוד שיש מחלוקות. לא צריך לוותר על סנטימטר אדמה, אני לא מבין מה הדיבורים האלה. אין לי בעיה עם ועידה אזורית אם היא מסתכלת על דברים יותר רחבים”.

כשנשאל ביחס להצטרפותה של מפלגת ‘המחנה הציוני’ אמר בנט: “אני לא מחרים את המחנה הציוני, צריך להרחיב את הממשלה”, אמר. “הייתה פה ממשלה מקרטעת ואני מוכן להכניס כל מפלגה כל עוד העקרונות של הממשלה לא משתנים”.

מהליכוד נמסר בתגובה כי “מדובר בעוד תרגיל יחסי ציבור אופייני מבית היוצר של בנט. בנט יודע היטב שראש הממשלה נתניהו עומד כחומה בצורה נגד חזרה לקווי 67′ וחלוקת ירושלים, מנסה לנכס לעצמו את הקווים האדומים שהציב נתניהו ומציג אותם כתכתיבים כביכול לראש הממשלה. זאת מצגת שווא”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    בטח...
    05/06/2016 11:15
    יצחק
  1. אז תצאו עכשיו עד שתצאו ביבי יספיק להכניס את המחנ”צ