יפן: בן ה-7 שננטש על ידי הוריו כעונש ביער נמצא בריא אחרי שבוע

סוף טוב לסיפור שהסעיר את יפן: ימאטו טנוקה בן ה-7 שהושאר על ידי הוריו ביער כעונש, נמצא לאחר שבוע של חיפושים במחסן צבאי, כשהוא בריא ושלם • האב: "אנחנו נקדיש לו יותר תשומת לב"
קובי פינדרוס
כ"ו אייר התשע"ו / 03.06.2016 15:29

סוף טוב לפרשת הילד היפני שהושאר ביער כעונש על ידי הוריו: אחרי כמעט שבוע של חיפושים בעקבות ההיעלמות שהסעירה את יפן, נמצא היום (שישי) בריא ושלם הילד בן השבע שננטש על ידי הוריו ביער באזור הוקאידו.

כפי שדווח גם ב’חרדים 10′, הילד ימאטו טנוקה בן ה-7 הרגיז את הוריו כאשר השליך אבנים על בני אדם ומכוניות, ואלו הורידו אותו מהרכב המשפחתי ביער כעונש. כאשר שבו כעבור דקות כדי לאסוף אותו הם נחרדו לגלות כי הוא נעלם.

אחרי עשרות שעות חיפושים שכללו מאות מתנדבים, ג’יפים ופרשים, התגלה  הילד במחסן בבסיס צבאי, ארבעה קילומטרים מהמקום שבו נראה לאחרונה בשבת.

חייל יפני סיפר לתקשורת המקומית כי אחד מחבריו, “התכונן לתרגיל הבוקר ופתח את דלת הבניין בבסיס, והוא היה שם, כשהוא נשאל ‘האם אתה ימאטו?’ הילד השיב כן. אחר כך הוא אמר שהוא רעב, אז החייל נתן לו קצת מים, לחם וכדורי אורז”.

הילד נלקח לבית חולים לבדיקות, שבהן התברר כי בריאותו טובה, מלבד טמפרטורת גוף נמוכה. הרופא שטיפל בו סיפר במסיבת עיתונאים כי הוא יישאר בבית חולים להשגחה ללילה.

מחקירה ראשונית עולה, כי הילד הלך בין ההרים, עד שמצא את הבניין ששימש כמחסן צבאי, שתה מים מהברז שבחצר וישן על מזרנים. במשטרה עדיין מתקשים להבין כיצד שרד הילד במשך שבוע בין ההרים.

האב, שספג ביקורת גדולה מהתושבים במדינה, הודה לחיילים ומחפשים והבטיח כי מעתה יקדיש ‘יותר תשומת לב’ לילד.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    נס גדול קרה פה
    07/06/2016 13:43
    שושי
  1. האבא צריך להיות אנושי כלפי הילד, זו לא חיה שצריך לנטוש אותו ביער של דובים,
    בושה וכלימה להורים כאלה, שקוראים לעצמם הורים.