גילת: “דרעי מוטרד מאוד מהחקירה נגדו – כשיוסר הצא”פ ידעו מדוע”

העיתונאי מרדכי גילת, שחשף את 'פרשת דרעי' הראשונה, כותב בטורו השבועי ב'ישראל היום' על יו"ר ש"ס: "בניגוד לניסיון שלו לשדר עסקים כרגיל - הוא רחוק מלהיות רגוע"
נחמן גור
כ"א אייר התשע"ו / 28.05.2016 22:43

למרות הניסיונות של יו”ר ש”ס אריה דרעי לשדר ‘עסקים כרגיל’, החקירה המשטרתית  נגדו, שנפתחה רשמית לפני כחודשיים, נמשכת.

העיתונאי מרדכי גילת כותב בטורו השבועי ב’ישראל היום’: “השר אריה דרעי מוטרד מאוד מהחקירה נגדו, אומר לי מי שאומר, ובניגוד לניסיון שלו לשדר עסקים כרגיל – הוא רחוק מלהיות רגוע”.

לפי גילת, העיתונאי שחשף את ‘פרשת דרעי’ הראשונה, “כשיוסר צו איסור הפרסום על החקירה, יהיה אפשר לשתף את הציבור בסיבות לדאגה שלו”.

בינתיים פנו נציגי התנועה לאיכות השלטון, עוה”ד אליעד שרגא, צרויה מידד־לוזון ותומר נאור, לבג”ץ בעתירה לקיים דיון נוסף בבקשת התנועה לאסור על דרעי לכהן כשר הפנים. לדבריהם, יש “להרחיק אותו מהמשרד שאותו הפך בשעתו לזירת הפשע שלו”.

כותב גילת: “כזכור, נדחתה עתירת התנועה בנושא הזה ברוב של שניים מול אחד – השופטים סלים ג’ובראן ויורם דנציגר מול דעת המיעוט של השופט ניל הנדל; כזכור, קבעו שופטי הרוב כי אף שהמינוי של דרעי לשר הפנים מעורר קשיים מיוחדים, ‘אין הוא מקים עילה להתערבות בית המשפט’.

“החלטה תמוהה שבפירוש מזמינה דיון נוסף. עכשיו מבקשים העותרים לדון בעתירתם בהרכב מורחב של שופטים. הסיבה, לדבריהם: ‘המינוי הזה הוא חסר סבירות באופן קיצוני ושורשי עד כדי הקמת חובה לבטל אותו’.

“אם יורשה לי”, כותב גילת, “אין עתירה חשובה מזו במלחמה על פרצופה המוסרי והערכי של המדינה. אין עתירה חשובה ממנה במלחמה לגדיעת השחיתות השלטונית. אין מדינה בעולם שעבריין סדרתי כזה חזר לממשלה – בוודאי לא למשרד שבו סרח ושממנו הגיע לכלא”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הכלבים נובחים, והש
    28/05/2016 23:22
    חילוני שפוי
  1. עוד חלאה גועלית שנובח!!!
    תמשיך לאכול ת’לב בכייף, ולא להפסיק לינבוח!
    יש מבין נביילה???!

    • נגד פושעים   29/05/2016 09:49

      אתה מתומכיו של גנב מושחת ורשע … ההה ???