סופית: דונלד טראמפ הוא המועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית

המועמד השנוי במחלוקת השיג באופן רשמי את מספר הצירים הדרוש על מנת להבטיח את המועמדות הרפובליקנית לנשיאות ארצות הברית • בכיר במפלגה הרפובליקנית: "מנהיגות זו מנהיגות, אני חושב שהוא יהיה מוצלח"
דוד ליבוביץ
י"ח אייר התשע"ו / 26.05.2016 20:04

עכשיו זה סופי: דונלד טראמפ הוא המועמד של המפלגה הרפובליקנית לנשיאות ארה”ב.

המועמד השנוי במחלוקת השיג היום (חמישי) באופן רשמי את מספר הצירים הדרוש על מנת להבטיח את המועמדות הרפובליקנית לנשיאות ארצות הברית – כך עולה מספירת סוכנות הידיעות האמריקנית אי-פי.

טראמפ חצה בציר אחד את רף 1,237 הצירים, לאחר שכמה צירים עצמאיים הכריזו בשיחות עם סוכנות הידיעות על כוונתם להצביע לו בוועידת המפלגה הרפובליקנית שתתקיים בחודש יולי בקליבלנד.

ביוני טראמפ ינצח בחמישה פריימריז נוספים, כמועמד היחיד, מה שיוסיף לו 303 צירים וצפוי למנוע מחלוקת סביב לגיטימיות המועמדות של טראמפ בוועידת המפלגה.

את המרוץ החלו 16 מועמדים רפובליקנים.

אחד מהצירים התומכים הוא יו”ר הרפובליקנים באוקלהומה, פאם פולארד. “אני חושב שהוא נגע בחלק מהבוחרים שלנו שלא אוהב לאן המדינה שלנו הולכת”, אמר פולארד, “אין לי בעיה לתמוך במר טראמפ”.

בכיר נוסף, סטיב האוס מקולורדו, אמר כי הוא רואה בחיוב את הונו של טראמפ: “מנהיגות זו מנהיגות. אם הוא יקיף את עצמו בכישרון פוליטי, אני חושב שהוא יהיה מוצלח”.

צירים אחרים נשמעו מעט פחות נלהבים, אך אמרו כי יתמכו בטראמפ בלית ברירה לאחר שזכה בבחירות במדינתם.

כעת יתפנה טראמפ להתמודדות הבאה שלו. הקרב מול הילארי קלינטון על תפקיד נשיא ארה”ב.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות