מכה לללום: נדחתה עתירה שדרשה לכפות רישום אזורי לסמינרים באלעד

בית המשפט המחוזי בירושלים דחה את עתירתו של יו"ר עמותת 'נוער כהלכה', עו"ד יואב ללום, בה דרש לכפות 'רישום אזורי' על הסמינרים בעיר אלעד • קבע: ישראל פרוש הסדיר ברישום שביצע את כל הבנות במוסדות הלימוד, ולכן אין להתעקש כעת על 'רישום אזורי' • לא התקבלה בקשת הביזיון שהוגשה כנגד עיריית אלעד ומשרד החינוך
אריה ריבקינד
י"ז אייר התשע"ו / 25.05.2016 18:06

בבית המשפט המחוזי בירושלים, בשבתו כבית משפט לעניינים מנהליים, דחה היום (רביעי) את עתירתו של יו”ר עמותת ‘נוער כהלכה’, עו”ד יואב  ללום, שהוגשה לפני כחודשיים, בה דרש לכפות ‘רישום אזורי’ על הסמינרים באלעד.

כמו כן דחה בית המשפט את בקשת הביזיון שהגיש יואב ללום כנגד עיריית אלעד ומשרד החינוך.

השופטת גיבתה את עמדת המדינה ועיריית אלעד, לפיה ראש העיר אלעד, ישראל פרוש, הביא ברישום שביצע לתכלית בכך שהסדיר את כל הבנות, ולכן אין להתעקש כעת על ‘רישום אזורי’. משכך, קבע בית המשפט  כי אין כאן ביזיון.

עורך הדין יואב ללום, יו”ר עמותת נוער כהלכה, טען בעתירה כי המדינה מבזה את בית המשפט, משום ההליך למתווה ‘רישום אזורי’ עליו הוסכם  בעיר אלעד, עדיין לא יושם.

עו״ד יואב ללום מעמותת נוער כהלכה מסר בתגובה:

“בית המשפט לא דחה, אלא לא קיבל את הבקשה לביזיון בית המשפט, וזאת בעיקר בגלל שהרישום מאחורינו. בית המשפט מבהיר ומסביר את המשך המתווה על בסיס אזורי, בעיר אלעד. ניסיונותיו של פרוש להציג מצג שווא לא יצלחו.

עמותת נוער כהלכה תעמוד על המשמר ותמגר את האפליה כפי שהיה עד כה, ללא מורא וחשש.

המדינה אמרה שעיריית אלעד הפרה את פסק הדין. היו לא מעט בנות (בעיקר אשכנזיות) בחוץ שבעקבות הבקשה התקבלו כולן. המטרה שלנו מראש היתה לשמר את ההישג לשנים הבאות כפי שבא לידי ביטוי בפרוטוקול הדיון, אנחנו רואים בהחלטה הישג גדול ונמשיך לאכוף את אזורי הרישום גם בשנים הבאות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    למה לללום?מכה לבנות
    03/06/2016 16:18
    חבל
  1. ללום צדיק ושלוחא דרבנן שלא נגוע בשנאת חינם הגאוהשיבאו מאירופה הגרמנית , אשכנזים שחושבים שאחיותהם הספרדיות פחות מהם.
    כל הכבוד לוהכל עוד לא יתן לבית השליטה החילוני המכונה בית המשפ-ט , לקבוע התכנים ולהתערב פנימית
    הבעיה היא מפלגת השתיקה שס שנותנת להמשך ביזוי הספרדיות על ידי רוב מלוכד עם כח.
    שס קמה לא ללחום נגד צדיק כמו הרב אמנון יצחק שליטאאו תלמיד חכם פצצה כמו אמסלם ני שס קמה בדיוק בשביל ביטול אפלית הספרדים והטמעתם התרבותית שורשית
    כולם עדיין לבושים כמו אשכנזים אירופים בשחור בחום המיזרח התיכון!…
    יאלה זקפו קומה. צריך להתלבש כמו אבותנו ואם יהיו לספרדחם בתי ספר של מורשתם גם תבגדים יהיה אפשר להכניס , זה בסוף מתבטא בהצבעה בקלפי ובהשפעה שלימה.