ח”כ אורלי לוי-אבקסיס: פורשת מישראל ביתנו. תפעל כסיעת יחיד

מכה לליברמן: חברת הכנסת המוערכת של ישראל ביתנו הסבירה את הצעד: "מעולם לא ביקשתי לעצמי משרה. הנושאים שבגינם בחרתי לעסוק בפעילות ציבורית הופקרו, ולא יכולתי להישאר אדישה לכך. אני עושה זאת בראש מורם" • לוי-אבקסיס תפעל כסיעת יחיד • ישראל ביתנו: "הופתענו"
דוד ליבוביץ
י"א אייר התשע"ו / 19.05.2016 19:00

הדרמה הפוליטית לא מסתיימת: חברת הכנסת אורלי לוי-אבקסיס הודיעה הערב (חמישי) כי היא פורשת מהמפלגה.

על המהלך שמע ליברמן מכלי התקשורת.

בפועל, תישאר לוי-אבקסיס חברת כנסת ותשמש כסיעת יחיד.

בהודעה שפירסמה בדף הפייסבוק שלה כתבה: “החלטתי שלא לקחת חלק במהלך הפוליטי הנוכחי, ונוכח הסיטואציה שנוצרה אני מודיעה על סיום דרכי ב’ישראל ביתנו’. אני עושה זאת בראש מורם ומתוך ידיעה והכרה שהמהלך אותו אני נוקטת עלול להוות לי למכשול בפעילותי הפרלמנטרית”.

עוד כתבה לוי-אבקסיס: “הנושאים והסוגיות שבגינם בחרתי לעסוק מלכתחילה בפעילות ציבורית ולמען הציבור, הופקרו לחלוטין ושוב נותרו בצד חרף עמדותיי. לכן, החלטתי שלא לקחת חלק במהלך הפוליטי הנוכחי, ונוכח הסיטואציה שנוצרה אני מודיעה על סיום דרכי בישראל ביתנו.

“חשוב לי לציין שמעולם לא ביקשתי לעצמי משרה, אבל בהחלט דרשתי שהנושאים החשובים לי לקידום השכבות החלשות יקבלו את המקום הראוי להם בקדמת העשייה המפלגתית”, הוסיפה לוי-אבקסיס. “זה לא קרה, ולא יכולתי להישאר אדישה לכך”.

חברת הכנסת הבטיחה כי תמשיך לפעול לטובת הציבור: “אני מתחייבת שאמשיך בעשייה החברתית ולמען אלו הזקוקים לסיוע, עשייה אותה הובלתי בשנים האחרונות בכנסת ומחוצה לה. אשאר נאמנה לציבור שלאורך כל הדרך תמך בי, ואני מבטיחה שאמשיך לפעול ולעשות ככל שביכולתי ובאמצעות כל הכלים שיהיו בידיי בדיוק כפי שפעלתי עד היום”.

בישראל ביתנו הגיבו לצעד של לוי-אבקסיס: “הופתענו לשמוע על צעדה של ח״כ אורלי לוי-אבקסיס. ישראל ביתנו צפויה להשיג במו״מ המתנהל כעת הישגים משמעותיים מאוד בתחום החברתי וצר לנו שח״כ לוי-אבקסיס לא תהיה חלק מהם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות