האם יקריבו את ראשות הוועדה של יעקב מרגי לטובת ח”כ של ליברמן?

שמועות רעות שזלגו מחדרי המו"מ עם 'ישראל ביתנו' רומזות: תפקיד יו"ר ועדת החינוך יעבור לשליטת השותפה החדשה בממשלת נתניהו • לשכת מרגי: "אין מצב, אריה דרעי כבר הודיע שלא ימכור שום נכס של ש"ס לטובת מפלגה אחרת"
נחמן גור
י"א אייר התשע"ו / 19.05.2016 14:17

שמועות, רעות כמובן, שזלגו מחדרי המו”מ עם ‘ישראל ביתנו’ רומזות כי תפקיד יו”ר ועדת החינוך של הכנסת יעבור לשליטת השותפה החדשה בממשלת נתניהו. אלא שבלשכת יו”ר הוועדה, ח”כ יעקב מרגי, לא יודעים על כך דבר.

“אנחנו ממשיכים בסדר יום כרגיל, קובעים ועדות וממשיכים בשלל עשייה, כולל למען המגזר החרדי אבל לא רק”, אומרים בסביבת מרגי.

מרגי עצמו שוהה בסיור באירלנד. איש לא יידע אותו על כוונה עתידית שכזו.

• תפלו מהכיסא אם תבינו שיו”ר ש”ס אריה דרעי ‘מכר אתכם’ לליברמן?

“אין מצב, אריה לא ימכור. הוא כבר הודיע שלא ימכור שום נכס של ש”ס לטובת מפלגה אחרת”, הם אומרים – ומוסיפים: “אריה באמת מעריך ברמה האישית את יעקב, הוא מכיר את העבודה שהוא עושה. היום בציבור החרדי יודעים שהכתובת במשרד החינוך זה מרגי, יש לו קשרים מצוינים עם השר נפתלי בנט.

“רק לפני שבוע הוא אמר עליו: ‘יש לכם קליבר’. הדברים נאמרו בסיור משותף במוסדות ש”ס בתל אביב ובראשון לציון. בנט אמר: ‘יש לכם ראש ועדה נפלא, אנחנו נהנים לעבוד איתו, הוא לא עושה לנו הנחות ודואג לכם מאוד'”.

בלשכה מוסיפים: “נכון שאריה לא הבטיח לנו כלום, אבל מעריך את העבודה שלנו. עצם זה שמינו את מרגי לראשות ועדה יש בזה אמירה. שהרי יכלו למנות מישהו אחר – את משולם נהרי או את בן צור – ולא עשו את זה… הבינו שהוא בולדוזר של עשיה.

“בתום שנה של עבודה בוועדה, למעלה מ-190 ישיבות ודיונים בוועדה, עם סעיפים תקציביים שהצלחנו להעביר, כולל שיתופי פעולה עם יהדות התורה. אנחנו עובדים יפה איתם, בפרט עם גפני”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות