ה’אוסקר’ של עולם העסקים: חרדי מועמד לתואר ‘יזם השנה’ בקנדה

בתחרות היוקרתית של 'ארנסט אנד יאנג', הנחשבת ל'אוסקר של עולם העסקים', הוצג יצחק דרוקמן, חרדי תושב טורונטו, כמועמד לפרס בקטגוריית היזמות והחדשנות • "מי חלם על זה, למדתי בישיבות שחורות ועכשיו מועמד לקבל תואר 'יזם השנה'"
אבי כץ
י"א אייר התשע"ו / 18.05.2016 23:53

יצחק (אייזיק) דרוקמן, חרדי תושב טורונטו, מועמד בתחרות יוקרתית לתואר ‘יזם השנה’ בקנדה – מתוך מאות יזמים קנדים שנרשמו והומלצו לתחרות.

במסגרת התחרות היוקרתית – ‘ארנסט אנד יאנג – יזם השנה של שנת 2016′ , יעלו לגמר עשרות מועמדים בארבע קטגוריות: טכנולוגיה, קמעונאות, מוצרי צריכה ושירותים.

אחד מארבעת הזוכים יתמודד בתחרות העולמית שתתקיים במונטה-קרלו. בין המשתתפים ניתן לפגוש לא מעט מהנדסים, רופאים, עורכי-דין, פרופסורים ויבואנים.

השנה, בפעם הראשונה, משתתף  חרדי בתחרות המכובדת, הנחשבת ל’אוסקר’ של המגזר העסקי בקנדה.

דרוקמן, בנו של רבה הראשי של קרית מוצקין , הגאון רבי דוד דרוקמן, מועמד לפרס בקטגוריית היזמות והחדשנות.

דרוקמן ושותפו וולטר וואז, הם הבעלים של ‘ZB Hospitality Group’. השניים  נחשבים כיזמים מצליחים ובולטים בעולם העסקים בקנדה, בעיקר בתחום המלונאות ותיירות.

“מי חלם על זה”, אומר דרוקמן לחרדים 10. “נולדתי בכפר חב”ד, גדלתי בקרית מוצקין. למדתי בישיבות שחורות, דוס מארץ הדוסים – ועכשיו מועמד לקבל תואר ‘יזם השנה’ בקנדה. ה’אוסקר’ של עולם העסקים”.

מנהיגות וחדשנות

התחרות היוקרתית מאגדת גורמים עסקיים המשתרעים על פני יותר מ-140 ערים ב-50 מדינות, אשר מהוות יותר מ-90% של הכלכלה העולמית. במהלך 21 השנים האחרונות הוגשו 9,000 מועמדויות, מתוכם נבחרו 3,250 מועמדים סופיים.

‘יזם השנה’ מנוהלת על ידי ארנסט אנד יאנג, אחת מחברת ניהול החשבונות הגדולות והיוקרתיות בעולם. ועדת השיפוט היא בלתי תלויה ומורכבת מאנשי עסקים, תעשיה ואקדמיה.

בין הפרמטרים שנבחנים בתחרות: מנהיגות, יכולת פיננסית של החברה, ניהול וחשיבה אסטרטגית, תרבות ארגונית, חדשנות, התמודדות עם מצבי משבר והשפעה גלובלית.

היזמים הנבחרים הם, כפי שמגדירה התכנית, “אנשים אשר העזו לקחת סיכונים שאחרים אינם מעיזים לקחת”.

תנאי הסף מחייבים את המועמדים להיות בעלים או מנהלים, בעלי אחזקות מהותיות בחברה, והאחראים העיקריים להצלחתה. החברה צריכה להיות בת שלוש שנים לפחות עם מחזור מכירות של יותר מ-10 מיליון דולר.

בין הזוכות בתחרות בעבר, שהפכו למובילות עולמיות, ניתן למצוא את ענקיות המחשבים סאן ודל, אמריקה אונליין, רשת בסט ביי ורשת בתי הקפה סטאר בקס.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    פירסום על הצלחת חרדים
    19/05/2016 09:09
    דוד
  1. הפרסומים האלה גורמים לקנאה גדולה ושנאה במגזרים האחרים ראה ערך השואה