יש גבול לכל תעלול: מפעילי ערוץ המתיחות ב’יוטיוב’ נשלחו לכלא

ארבעה צעירים שהפעילו את ערוץ היוטיוב הפופולארי Trollstation, בו פרסמו עשרות מתיחות - נשלחו לכלא, לאחר שלטענת הפרקליטות הבריטית גרמו 'מצוקה אמיתית' לציבור • אנשי הערוץ: "מעולם לא עברנו על החוק"
אליעזר היון
ט' אייר התשע"ו / 17.05.2016 18:18

יש גבול גם למתיחות: ארבעה חברים בקבוצה שהפעילה את עמוד היוטיוב הפופולארי Trollstation נשלחו אתמול (שני) לכלא בבריטניה, לאחר ‘שעברו את הטעם הטוב’ גם בהומור. כך מדווח באתר ה-BBC.

עמוד היוטיוב, הנהנה מקרוב למיליון מנויים, זאת מלבד עשרות מיליוני צפיות של מבקרים, עוסק במתיחו,ת כשהבולטיםהם מעשי שוד וחטיפות בריטניה, כולם כמובן מזויפים.

בשתיים מהמתיחות המפורסמות ביותר, הצליחה הקבוצה לגרום להמונים שביקרו בגלריה הלאומית לפורטרטים בלונדון לחשוב כי במקום מתבצע שוד, והקהל נס בצווחות מהמקום.

במתיחה מפורסמת אחרת ביימה הקבוצה חטיפה ממוזיאון הטייס, כאשר גם שם, ההמון נס בפחד מ’אנשי הטרור’ שחדרו למקום.

במקרה אחר הקבוצה גם הצליחה לגרום לעוברים ושבים לחשוב כי פצצה עומדת להתפוצץ בכל רגע. המתיחות כולם עשויות בדייקנות מרבית ומאופיינות ברמת אמינות גבוהה.

הפרקליטות הבריטית הסבירה כי למרות שנזק ממשי לא נגרם, אך הקבוצה גרמה ל’מצוקה אמיתית’ בקרב ההמון, והחשש הוא כי הם עשויים אף להחריף את מעשיהם בעתיד.

קצין בכיר במשטרת לונדון הוסיף: “אנו כרגע במלחמה אמיתית מול איום הטרור, והמתיחות עלולות לגרום לנו לירות באדם חף מפשע בטעות”.

ערוץ Trollstation מגדיר עצמו כ”מתמחה במעשי קונדס ביזאריים ולעתים קרובות סוריאליסטיים המתבצעים על חברים שאינם מודעים לכך”.

בסרטון המצורף ניתן לראות את אחת מהמתיחות: שוטר שכביכול מעשן חומרים אסורים, ואף מבקש ‘אש’ מהעוברים והשבים ההמומים מהתנהגותו של איש החוק.

אחד מחברי הערוץ אמר לאתר ה-BBC, כי הם מעולם לא התכוונו לעבור על החוק, וכי המשטרה מנסה רק “לעשות מהם דוגמא”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מאסר עולם
    16/06/2016 01:25
    משה
  1. אנשים רשעים, מי יודע כמה אנשים חטפו התקף לב בגללם, אין להם טיפת רחמים!