ערבים ציינו את יום ‘הנכבה’ בת”א • בן ארי: “באנו להגיד חג נכבה שמח”

עשרות סטודנטים מהתאים הערביים ופעילי שמאל קיצוני ציינו את יום 'הנכבה' באוניברסיטת ת"א • סטודנטים מהתאים הציוניים ופעילי ימין מחו מולם • מיכאל בן ארי: "באנו לעמוד מולם לא כדי לשכנע, רק כדי שסגן הרמטכ"ל לא יתבלבל שוב"
חיים טוויל
ז' אייר התשע"ו / 15.05.2016 14:38

עשרות סטודנטים מהתאים הערביים קיימו הבוקר (ראשון) באוניברסיטת תל אביב, יחד עם פעילי שמאל קיצוני ובהשתתפות חברי הכנסת מהרשימה הערבית, טקס זיכרון לציון ‘יום הנכבה’ – המציין את תבוסת הערבים במלחמת השחרור והניפו את דגלי אש”ף.

מולם התייצבו עשרות פעילים וסטודנטים מהתאים הציוניים באוניברסיטה, יחד עם פעילי ימין, ומחו על עצם קיומו של הטקס באוניברסיטה.

במקביל חילקו פעילי ‘אם תרצו’ עשרות דגלי ישראל וחוברת ‘נכבה חרטא’ – החושפת את האמת סביב הנרטיב המסולף של ‘הנכבה’.

מנכ”ל תנועת ‘אם תרצו’, מתן פלג, אמר: “מטרתם של ארגוני השמאל הרדיקלי היא ליצור בקרב החברה הישראלית נקיפות מצפון על עצם נצחונה של ישראל במלחמת העצמאות זאת בכדי לערער מבפנים על עצם קיומה של המדינה. מול מפגן הצביעות האנטי ישראלי הזה לשכתוב ההיסטוריה, שבסופו של יום קורא להשמדת ישראל, חייבים להפגין גאווה ישראלית ואמונה בצדקת הדרך”.

ח”כ לשעבר מיכאל בן ארי, שהשתתף גם הוא במחאה אמר: “הם בוכים על שהם לא הצליחו להשמיד אותנו. אנחנו כאן כדי להגיד חג נכבה שמח. הביאו עלינו שבע צבאות לאנוס, לכרות ראשים ולבזוז בשם האיסלאם. לא מצטערים שניצחנו. נמשיך להגיע, לעמוד מול המחבלים, לא כדי לשכנע אותם, רק כדי שסגן הרמטכ”ל לא יתבלבל שוב. אנחנו עומדים ממול להזכיר מי כאן הנאצים, ומי בני הארץ ששבו לארצם ומותקפים כבר למעלה ממאה שנים מהאיסלאם הניאונאצי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות