בתוך יממה: שוב נקטעה אצבע של בת 8 מדלת שנסגרה בקריית גת

חיים טוויל
|
ל' ניסן התשע"ו / 08.05.2016 16:44
ילדה כבת 8 טופלה על ידי מתנדבי איחוד הצלה מסניף קרית גת, לאחר שחלק מאצבעה נקטע עקב דלת שנסגרה על ידה • פחות מיממה קודם זה קרה לילדה בת 8 בביתר עלית

ילדה כבת 8 טופלה על ידי מתנדבי איחוד הצלה מסניף קרית גת, לאחר שחלק מאצבעה נקטע עקב דלת שנסגרה על ידה ברחוב איבצן בקרית גת.

שלמה בדיחי, מתנדב באיחוד הצלה, סיפר: “חלק מהאצבע של הילדה נקטע במלואו כתוצאה מדלת שנטרקה על ידה בבית הספר. לאחר טיפול וחבישה ראשונית שהענקתי לה תוך סיוע של מתנדבים נוספים הילדה פונתה ע”י מד”א לבית חולים סורוקה בבאר שבע שם ינסו הרופאים לנסות להציל את אצבעה”.

אתמול,  בצהרי יום השבת, טופלה ילדה בת 8 על ידי מתנדבי איחוד הצלה מסניף ביתר עילית, לאחר שחלק מאצבעה נקטע – כאשר דלת ביתה נסגרה על ידה ברחוב מוצפי בביתר עילית.

אלקנה ברויאר, מתנדב באיחוד הצלה שגר בסמוך, סיפר בצאת השבת: “ההורים הגיעו עם הילדה לביתי, לאחר שחלק מהאצבע של הילדה נקטע. לאחר טיפול וחבישה ראשונית, תוך סיוע של מתנדבים נוספים, הילדה פונתה על ידי מד”א לבית חולים בירושלים, שם פועלים הרופאים לנסות להציל את אצבעה”.

בארגון איחוד הצלה קוראים להפיק לקחים ממקרה מצער זה – שקרה שוב תוך פחות מיממה – לנקוט בכללי הבטיחות והזהירות, ובמידת האפשר להתקין אמצעים שימנעו מקרים נוספים מעין אלו, בפרט בבתים או מוסדות בהם נמצאים ילדים ופעוטות.