נתניהו הודה: היו מגעים עם בוז’י הרצוג להצטרף לממשלת אחדות

במהלך ישיבת שרי הליכוד נשאל ראש הממשלה האם ניהל מגעים עם יו"ר האופוזיציה להצטרפות לקואליציה - ואישר: החקירה המשטרתית נגד בוז'י הרצוג קטעה את המגעים האינטנסיביים לצירוף המחנה הציוני לקואליציה • הכחיש כי מגעים עם המחנה הציוני גם בימים האחרונים
נחמן גור
כ"ו ניסן התשע"ו / 04.05.2016 15:02

ראש הממשלה בנימין נתניהו אישר היום (רביעי) לראשונה,  בישיבת פורום ‘שרינו’ שהתכנסה לאחר ישיבת הממשלה, כי אכן התנהלו מגעים להקמת ממשלת אחדות עם המחנה הציוני בראשות ח”כ יצחק הרצוג.

בתשובה לשאלת שרים במהלך הישיבה, נתניהו גילה כי המגעים האינטנסיביים עם הרצוג הופסקו כשנפתחה חקירת המשטרה נגדו לפני קצת יותר מחודש.

נתניהו הכחיש כי ישנם מגעים לממשלת אחדות עם המחנה הציוני גם בימים האחרונים.

ראש הממשלה פירט מדוע הקואליציה לא התרחבה עד כה: “יש אחד שלא רוצה ויש אחד שלא יכול” – תוך שהוא התכוון ליו”ר ישראל ביתנו ח”כ אביגדור ליברמן וליו”ר האופוזיציה ח”כ בוז’י הרצוג.

יצוין כי לפני כחודש אישר השר משה כחלון את דבר קיומים של המגעים לצירוף המחנה הציוני לקואליציה, וציין כי החקירה המשטרתית נגד הרצוג הקפיאה את המגעים.

הבוקר דיווח  אבי בלום ב’רשת קו עיתונות’, כי יו”ר סיעת דגל התורה, ח”כ משה גפני, לא מרוצה מהתנהלות הקואליציה ומצהיר כי הוא מעדיף ממשלת אחדות עם מפלגת המחנה הציוני ולא ממשלה צרה עם יו”ר הבית היהודי נפתלי בנט.

על פי הדיווח, כשגפני נשאל על כך – הוא אמר: “עדיפה ממשלת אחדות עם העבודה על ממשלה צרה עם הבית היהודי”.

לדבריו, “אנחנו עומדים על המשמר אבל שוב מתברר לנו שהאויבים הפוליטיים הכי גרועים שלנו הם אנשי הבית היהודי.

“בכל מה שנוגע לצירוף העבודה לממשלה אנחנו לגמרי בעד. הקשר שלנו עם הרצוג מצוין. אנו סומכים עליו יותר מאשר על בנט, והרצוג סומך עלינו יותר מאשר על נתניהו. גם נתניהו יודע שמבחינתנו עדיפה ממשלת אחדות עם העבודה על ממשלה צרה עם הבית היהודי”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות