“הזויים עם גדיים”: דוברת המשטרה התבלבלה בוואטסאפ וחשפה דעתה

דוברת המשטרה התבלבלה בקבוצת ווטסאפ וחשפה את דעתה האישית בפני כתבים על פעילי 'חוזרים להר' שמתעקשים להקריב קרבן פסח: "הזויים שעולים עם גדיים להקריב את קרבן הפסח" • עו"ד בן גביר: "צריכה ללכת הביתה או לעמוד לדין משמעתי"
חיים טוויל
כ' ניסן התשע"ו / 27.04.2016 22:47

בלבול בקבוצות בווטס-אפ גרם ככל הנראה לדוברת המשטרה, מירב לפידות, לפרסם בקבוצה בה חברים כתבים מכלי תקשורת שונים את דעתה על פעילי תנועת ‘חוזרים להר’, שניסו לעלות בערב חג הפסח אל הר הבית עם גדיים, כדי להקריב קורן פסח.

לפידות הגדירה את פעילי המקדש:”הזויים שעולים עם גדיים להקריב את קורבן פסח”.

מי שחשף את ההתכתבות הוא עיתונאי ‘הארץ’ חיים לוינסון, שצייץ בחשבון הטוויטר שלו: “דוברת המשטרה התבלבלה בקבוצות הווטסאפ וחלקה את דעתה על פעילי המקדש שמקריבים קורבן פסח עם כמה כתבים. תהנו”.

לוינסון הציג גם צילום מסך מהקבוצה:

החוזרים להר

פעיל הימין והר הבית יהודה גליק הגיב לציוץ של לוינסון: “מי שטיפש בסיפור הזה זה כמובן המשטרה. המעצרים האלו של המשטרה יעודדו את זה. השנה היו 20 מקרים, בשנה הבאה יהיו 50”.

עו”ד איתמר בן גביר התייחס לתכתובת של הדוברת: “עצוב מאוד לגלות שמי שמקורבת למפכ”ל החדש סבורה שמצוות הקרבת קורבן פסח שהמפכ”ל ועוד המוני בית ישראל הזכירו  אותה בהגדה היא ‘הזיה’.

“אמירות הדוברת מסבירות את היחס הנוקשה של המשטרה לעולי הר הבית. בכל מקרה דוברת שמרשה לעצמה לכתוב כך (אפילו אם ההודעה לא נשלחה לעיתונאים) צריכה ללכת הביתה או לפחות לעמוד לדין משמעתי, ואם אלשיך לא ינקוט נגדה בצעדים הכתם יידבק במשטרה”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    דוברת המשטרע במערומיה פוי
    27/04/2016 23:02
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. כדאי שתתנצל …………….אחרת מי שציווה על קרבן הפסח לא יפסח על דלתה

  2. הזויים עם גדיים...
    27/04/2016 23:36
    שמואל
  3. דוברת המשטרה אמרה ( אולי בטעות מבחינת הפורום…) מה שכל בר דעת חושב!
    הפירומנים שמנסים להחזיר גלגלי היסטוריה אלפי שנים אחורה…ללא התחשבות בשינויים בשטח ובבעירה העלולה לשרוף הכל – שהם מבעירים הם באמת….הזויים!
    טוב שהדוברת “הציפה” את העניין ( אם גם לא התכוונה…) הדיון בנושא רק יכול לשפוך אור על ” התופעה”