וידאו: סיפורו המופלא של הדוגמן הבינלאומי שבחר לחזור ליהדות

אביחי כהן, דוגמן בינלאומי, נטש קריירה מבטיחה ובחר לשוב למקורותיו בעקבות מסע ארוך שטלטל את נפשו הסוערת • צפו בסרטון בו הוא מספר על חייו, ומה ענה לדן שילון ששאל אותו מדוע ויתר על 'בוכטות' של כסף?
קובי פינדרוס
י"ט ניסן התשע"ו / 26.04.2016 21:53

“אני זוכר דיון עם אדם שמומחה היה בתורת הבודהיזם”, כך פותח אביחי כהן, דוגמן בינלאומי, את סיפור חזרתו ליהדות.

“המומחה אמר לי, אתה עושה טעות. התחום שאתה מחפש הוא תחום ידיעה שכלית, והדתות עוסקות ב’אמונה’. אלו תחומים מקבילים שאינם נפגשים. או שאתה מאמין ואתה ‘מתחבר’, או שאתה יודע ואז אתה בכיוון אחר”.

אלא שאז עצר הבודהיסט את שטף דיבורו ואמר לאחר הרהור: “אם אתה בכל זאת מתעקש לצרף אמונה וידיעה ביחד, הכתובת היחידה עליה שמעתי שעוסקת בזה היא הקבלה היהודית”. כהן מספר כי האיש כלל לא ידע שהוא יהודי, אך החל לפתוח אתו בשיחה על יסודות מן הקבלה.

משם יצא הדוגמן לשעבר למסע בעקבות הדתות השונות. הוא מצא כי הדתות השונות טעונות בספיקות שמערערות על עצם קיומן, ומלאות בשאלות על מאפייני הרצף שלהם: “היו הרבה חורים  במנגונני ההגנה שלהם. תוספות ומניפולציות נמצאו שם בכל פינה”.

הפעם הראשונה בה זיהיתי מבנה מסודר של צורת ואופן העברה, של צורת קישור פנימי וחיצוני היתה ביהדות. גם תורת הנסתר פה ביסודותיה שזורה בכלהתורה כולה, אין בעיות בפאזל, הכל אלוקי.

לצפייה בסרט המלא [כ-35 דקות], לחצו על הקישור הבא:

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות