טרגדיה: פועל בחניון שטיפת רכבים דרס למוות ילדה בת 3 בביתר

מילא ברנשטיין ע"ה, בת 3, נהרגה ואחיה בן ה-10 נפצע קל מרכב בחניון שטיפת רכבים פיראטית ברחוב פחד יצחק, כאשר אחד מעובדי המקום, בן 16, נסע לאחור • הנהג, בעל הרכב ושלושה עדים עוכבו בידי המשטרה • צוותי עירייה ומשטרה יפשטו מחר על אתרי שטיפת רכבים ויסגרו אותם
חיים טוויל
י"ב ניסן התשע"ו / 20.04.2016 18:19

תאונת דרכים קטלנית בעיר החרדית ביתר עילית: הילדה מילא ברנשטיין ע”ה, בתו של חיים ברנשטיין, נהרגה הערב (רביעי) כאשר רכב בחניון של שטיפת רכבים פיראטית ברחוב פחד יצחק נסע לאחור ודרס אותה למוות. אחיה בן ה-10 נפגע באורח קל.

כוחות ההצלה שהוזעקו לזירה ביצעו בילדה שנפגעה באורח אנוש פעולות החייאה. היא פונתה על ידי אמבולנס טיפול נמרץ של מד”א, במצב קשה ולא יציב עם פגיעה רב מערכתית, כשהיא מונשמת ומורדמת, תוך המשך ביצוע פעולות החייאה – לבית חולים הדסה עין כרם בירושלים, שם לא נותר לרופאים אלא לקבוע את מותה.

אחיה  נפצע קל מאוד ופונה גם הוא אל בית החולים, עם חבלות בגפיים. 

מוטי הגר, מתנדב באיחוד הצלה, סיפר: “מדובר ברכב שפגע בילד וילדה בחניון הבניין. הילד נפצע קל והילדה נפצעה באורח אנוש. יחד עם מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה ביצענו בה פעולות החייאה עד להגעת ניידת טיפול נמרץ של מד”א שפינתה אותה תוך כדי המשך פעולות החייאה לבית החולים בירושלים כשהיא סובלת מחבלת קשה בראשה. הילד פונה אף הוא לבית החולים במצב קל”.

מבית החולים הדסה עין כרם נמסר: “אל יחידת הטראומה פונו שני נפגעי דריסה מביתר עילית. בת 3 שפונתה במצב קשה מאוד, תוך כדי פעולות החייאה שנמשכו ממושכות גם ביחידת הטראומה, אך לצערנו נאלצו הרופאים לקבוע את מותה. אחיה בן ה-10 מטופל במצב קל”.

התאונה התרחשה לאחר שצעיר בן 16, תושב ביתר עלית, עובד בחניון שטיפת רכבים פיראטי, נהג ברכב ברוורס, פגע בילדים ובגדר – ונמלט.

ברנשטיין

 מתחקור ראשוני של המשטרה עולה, כי רחבת חניה שימשה לשטיפת מכוניות פיראטית. אחד מהעובדים ששטף את הרכב עלה על הרכב ונסע רוורס, פגע בשני הילדים ובמעקה הבטיחות. 

הנהג הפוגע ברח מהמקום, ובתחקור ראשוני מעדים במקום עלה כי הם מכירים את הנהג הפוגע.

לאחר זמן קצר הנהג הסגיר את עצמו במקום התאונה.

הנהג נעצר ובעל הרכב מעוכב. בנוסף שלושה עדים עוכבו לחקירה.

תאונה בביתרדוברות המשטרה

בעקבות התאונה הקשה הודיע ראש העיר מאיר רובינשטיין, כי מחר יפשטו צוותים משותפים של העירייה והמשטרה על אתרי שטיפת רכבים פיראטים ויסגרו אותם. “לא נאפשר הפקרות וסכנת נפשות בחסות ההכנות לחג”, אמר.

הלוויתה של הילדה מלי ע”ה יצאה הלילה מבית הלוויות שמגר בירושלים.

לבקשת המשפחה הלוויה לא תסוקר.

תאונה בביתרהערשי פרלמוטר קבוצת מדברים תקשורת

תאונה בביתר

 

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    איזה פחד!!!! אני לא יכולה לחשוב על ההורים. די לצרותתתת
    20/04/2016 21:54
    איזה ילדה מתוקה, ממש תינוקת
  1. מתי נבין שהמושג
    21/04/2016 05:09
    יהודי
  2. אצלנו הכל הולך באופן “פיראטי”
    עושים ביזנס כמו פיראטים וכל יום שומעים בחדשות על עוד אנשי עסקים חרדיים שהיגעו לכלא בזכות השיגעון של עסקים פריאטיים
    נוסעים כמו פיראטים, מתנהגים כמו פיראטים
    והורגים אנשים בגלל זה, חברה בא נלמד פעם ולתמיד שזה לא קונץ להיות יותר חכם מהחוק, דינא דמלכותא דינא, החוקים נעשו לטובתינו
    בא ניקח החוק לידיים ולחזק אותו

  3. עד עכשיו מה עשה ראש העיר ????
    21/04/2016 09:11
    יעל
  4. לתבוע את ראש העיר על התוהו ובוהו הזה תנחומיי למשפחה