הליכוד נגד ליברמן: “הכדור היחידי ששרק לו ליד האוזן הוא כדור טניס”

מפלגת הליכוד תוקפת בחריפות את יו"ר ישראל ביתינו בעקבות דבריו כי הממשלה מנהלת משא ומתן עם חמאס: "ליברמן מנסה לעשות הסבה מקצועית מפרשן פוליטי כושל לפרשן צבאי שלא עומד בתנאי הסף"
אליעזר היון
ח' ניסן התשע"ו / 16.04.2016 20:39

יו”ר ישראל ביתנו, ח”כ אביגדור ליברמן, מתח היום (שבת) ביקורת חריפה על ממשלת נתניהו.

“הממשלה אימצה מדיניות שגויה. היא מאפשרת לחמאס להמשיך לבנות את תשתית הטרור ולעסוק בבניין הכוח שלו כדי שיוכל לצאת למערכה בזמן שנוח לו”, אמר ליברמן. “‏אם אומרים שהעימות הבא הוא בלתי נמנע, אז למה מאפשרים לחמאס להמשיך ולהתעצם?”

ליברמן התייחס גם לגל הטרור ואמר: “‏הממשלה הזו מנהלת מדיניות תבוסתנית ורופסת, זו הנהגה שלא בנויה ולא מסוגלת, לא מנטלית, לא פסיכולוגית ולא אישית, להתמודד עם האתגרים שעומדים על סדר היום. ממשלה שלא יודעת להחליט ופוחדת להילחם מול הטרור. ‏ישבתי כמה שנים בקבינט, ואני יודע איך דברים עובדים, חייבים להכריע את הטרור ולא להכיל אותו”.

ליברמן הוסיף: “חשוב לייצב את המדינה הזו ולהחזיר את הביטחון לאזרחים. זה הרבה יותר חשוב מלהיות ראש ממשלה. אם עד 23 במאי נתניהו לא מרחיב את הקואליציה – אנחנו הולכים לבחירות עוד השנה. אני מקווה שאני צודק”.

תגובת הליכוד לא איחרה לבוא: “אדם שהכדור היחיד ששרק לו ליד האוזן הוא כדור טניס, אדם שלא הוביל מימיו אפילו לא חייל אחד לשדה הקרב ולא קיבל החלטה מבצעית מימיו, אדם שלא שרד ישיבת קבינט אחת מתחילתה ועד סופה, לא יכול להיות פרשן צבאי.

“ליברמן מנסה לעשות הסבה מקצועית מפרשן פוליטי כושל לפרשן צבאי שלא עומד בתנאי הסף”, נכתב בהודעה.

הליכוד גם האשים את ליברמן בחבירה ללפיד: “אם לא פרשן אז נשאר רק פוליטיקאי קטן וקשקשן שמתעקש להשיא עצות למי שמנהיגים את המדינה בתקיפות ובאחריות. ליברמן חבר לשמאל אחרי הבחירות ובימים אלה עובד על ריצה משותפת עם לפיד במטרה להמליך ממשלת שמאל. הוא הוכיח דבר אחד : ברגע האמת, ליברמן בוחר בשמאל”.

לגיבוי מפתיע זכה הליכוד מחברת הכנסת שלי יחימוביץ שצייצה בחשבון הטוויטר שלה: “בכל פעם שגזען שרוצה לפוצץ את סכר אסואן תוקף את נתניהו, יש לי דחף בלתי נשלט לגונן על ראש הממשלה. נאבקת בזה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות