כשהילד היתום ניגב דמעה לגדול הזמר החסידי ר׳ אברהם פריד • צפו

אחרי הופעה מרגשת בקהילה היהודית באודסה, אברהם פריד הגיע לביקור בבית היתומים 'משפחה' של חב"ד • פריד סעד עם הילדים, שר ורקד איתם, הפתיע במתנות ושיחק • עד שההתרגשות חנקה את גרונו
ז' ניסן התשע"ו / 15.04.2016 17:33

״במהלך עשרות שנים של הופעות וביקורים במקומות מרגשים בעולם, אני חייב לומר לך הרב וולף…״ וכאן נשנק קולו של פריד כשהילד החמוד מבית היתומים ׳משפחה-אודסה׳ שהחזיק בידיו מנגב לו את הדמעות.

האירוע הזה התרחש ביום שני האחרון, לאחר ההופעה המרגשת בקהילה היהודית באודסה. אברהם פריד הגיע לביקור בבית היתומים ‘משפחה’ של חב”ד באודסה.

“הקונצרט היה מדהים ומפתיע, אך הסיור הזה מרטיט, מרגש ומחזק אותי הרבה יותר ממה שראיתי בימי חיי. אתה חושב שהילדים התרגשו? אני התרגשתי והתפעלתי הרבה יותר מהם…״ סיכם פריד את הביקו.

אין ספק שילדי ‘משפחה’ באודסה יזכרו באהבה ובחיבה את היום בו התארח בביתם אברהם פריד. אך ברור עוד יותר, שהוא עצמו לא ישכח את הביקור בנתיב דמעות, העצב והשמחה שם.

‘משפחה – אודסה’ הוא בית יתומים לילדים יהודים מאודסה ודרום אוקראינה, הפועל תחת מוסדות חב”ד בעיר. נכון להיום מתגוררים בו למעלה מ-120 ילדים – שזהו ביתם.

הילדים שישבו ביום שני האחרון לארוחת בוקר שגרתית של עוד יום, הופתעו לפתע כשגדול הזמר החסידי הצטרף אליהם לארוחה.

פריד הוזמן על ידי השליחים הרב אברהם וחיה וולף לחגוג עם שני ילדים, שציינו בימים אלו יום הולדת 3 – אברהם שהופרד מאמו כשהיה רק בן 7 ימים, ויעקב שהתחיל לחיות בבית היתומים כשהיה בן שנה, לאחר שאמו נרצחה בידי אביו.

הילדים ליוו את האורח, ובגאווה הראו לו היכן הם גרים ולומדים, והאורח מצדו סעד עם הילדים, שר ורקד איתם, הפתיע אותם במתנות ושיחק איתם שעה ארוכה.

שיאו של הביקור הגיע, כשבסיום הביקור ביקשו הילדים מאברהם פריד שישיר להם את הלהיט ״תחזיק חזק עלה קטן שלי”. ההתרגשות והחשמל שהיו באוויר, התמזגו בצורה מוחלטת עם הילדים היתומים שכל-כך צריכים מישהו שיחזיק אותם חזק…

צפו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות