סמוטריץ’ ליגלג על הרצוג: “מנסה לשחק אותה גבר גבר” – והתנצל

יו"ר המחנה הציוני תקף את הבית היהודי ודרש ש"יסתמו את הפה" • ח"כ בצלאל סמוטריץ צייץ בתגובה: "מה נסגר עם בוז'י?! מביך כשילד הכאפות החנון של הכיתה מנסה לשחק אותה גבר גבר..." • הערב התנצל: "הציוץ האחרון שלי היה לא מכובד"
אבי כץ
ב' ניסן התשע"ו / 09.04.2016 22:37

חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ מהבית היהודי התנצל הערב (מוצאי שבת) על דבריו נגד יו”ר המחנה הציוני, ח”כ יצחק הרצוג.

סמוטריץ’ צייץ הערב: “שבוע טוב. הציוץ האחרון שלי על הרצוג היה לא מכובד ולא ראוי לשיח בין נבחרי ציבור. טעות אחרי כמה ימים סוערים. מתנצל בפניו ובפני הציבור”.

התנצלותו של סמוטריץ’ באה בעקבות הציוץ שלו בטוויטר ביום שישי:  “מה נסגר עם בוז’י?! פטיש, בעיטה, יסתמו את הפה. תודו שזה די מביך כשילד הכאפות החנון של הכיתה מנסה לשחק אותה גבר גבר…”

הציוץ של סמוטריץ’ היה תגובה למתקפה של הרצוג ביום שישי על הבית היהודי: “מנהיגים בבית היהודי שמובילים את קמפיין הגזענות ואת הניסיון לשחרר את החשוד ברצח בדומא עדיף שיפסיקו להטיף לנו מוסר ויסתמו את הפה”.

הרצוג יצא בהתקפה חריפה נגד סיעת הבית היהודי, בעקבות אמירותיו של סמוטריץ’ על הפרדה בחדר יולדות, דברי שרת המשפטים במתקפה נגד בית המשפט העליון – והמתקפה על חבר מפלגתו ח”כ זוהיר בהלול, שמסרב להגדיר את המפגעים הפלסטינים כ”מחבלים”.

דבריו של הרצוג פורסמו גם בניוזלטר ששלח לרשימת התפוצה של המפלגה: “ב’בית הגזעני’ של נפתלי וסמוטריץ’ התחרפנו לחלוטין. מחברי כנסת ושרים הם הפכו לטוקבקיסטים. יש שם תחרות מי מאיים יותר, מי משתולל יותר, מי אומר אמירות גסות יותר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות