להיכנס ללחץ? מחר מתקפת סייבר על אתרים בישראל

ארגון 'אנונימוס' מאיים במתקפת סייבר מחר - ה-7 לאפריל - תחת שם הקוד OPISRAEL • זו השנה הרביעית שהארגון מארגן בתאריך זה מתקפת סייבר על ישראל • המתקפה בעיקר סמלית ונועדה לעורר לחץ בציבור הישראלי
נוחי גולד
כ"ז אדר ב' התשע"ו / 06.04.2016 19:57

ארגון אנונימוס מאיים לארגן מתקפת סייבר מחר – ה-7 לאפריל, תחת שם הקוד OPISRAEL (קיצור של “התנגדות לישראל”).

הארגון מארגן באופן מסורתי, מזה 4 שנים, מתקפה על אתרים ישראלים ממשלתיים ופרטיים.

המתקפה היא בעיקר סמלית, ונועדה לעורר לחץ בציבור הישראלי, אם כי על פי רוב האירוע מסתכם בנפילות זמניות של כמה אתרים ישראליים ועמודי ממשלה. בשעות האחרונות עלתה רשימה ובה פרטי עשרות כרטיסי אשראי של ישראלים.

בשנה שעברה אמר הקריין בסרטון שקדם למתקפה: “זהו מסר לישויות הציוניות השוטות, אנחנו באים להעניש אתכם שוב על פשעיכם כלפי השטחים הפלסטיניים.

“אנחנו נפיל את שרתי האינטרנט שלכם, את האתרים הממשלתיים, אתרים של הצבא הישראלי, של בנקים ושל מוסדות ציבוריים. נמחק אתכם מהמרחב הווירטואלי כפי שאנחנו עושים בכל שנה”.

הוא מכנה את האירוע לא פחות מאשר “שואה דיגיטלית”, ובכך מתייחס לעובדה שהשנה תופנה המתקפה גם כלפי סמארטפונים וטאבלטים.

מ-Il-Cert (“מתא”מ – מרכז תיאום אירועי אבטחת מידע) נמסר לאתר מאקו: “התוקפים ערכו כמה שינויים בהתארגנות שלהם וצפוי שימוש בכלים חדשים, אך לא כאלה שמציגים סיכון חדש. זהו מבצע שהאפקט העיקרי שלו הוא תודעתי – וכמו בשנים קודמות, אנחנו ערוכים להתמודדות עמו. מרכז הסיוע שלנו יחל לפעול מחר ויסייע לכל משתמש או עסק שחושש מפגיעה, נתקל במתקפה או הותקף”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות