צפו בוידאו: כך השתלטו עם כיסא על המחבלת שדקרה בראש העין

אישה כבת 30 נדקרה על ידי מחבלת בת 23, תושבת כפר קאסם, ברחוב המלאכה באיזור התעשיה ' אפק' בראש העין • מאבטח שהיה במקום הצליח להשתלט על הדוקרת, ללא ירי, והוציא מידיה את הסכין • בחיפוש נמצאה סכין נוספת בתיקה • תיעוד ממצלמות אבטחה: הדרמה שהתחוללה ברחוב
חיים טוויל
כ"ד אדר ב' התשע"ו / 03.04.2016 13:54

מחבלת דקרה בצהריים (ראשון) אישה כבת 30 באורח קל, ברחוב המלאכה באיזור התעשיה ‘אפק’ בראש העין.

חובשים ופרמדיקים שהגיעו לזירה העניקו טיפול רפואי לפצועה ופינו אותה לבית החולים בילינסון כשהיא סובלת מפצע דקירה בידה.

מהמשטרה נמסר כי מאבטח באיזור התעשייה שהבחין בדוקרת, בת 23 מכפר קאסם, השתלט עליה, ללא ירי, והוציא מידיה סכין. מלבד זאת אותרה סכין נוספת שהחזיקה בתיקה.

סמוך לשעה 13:00 התקבל הדיווח במשטרה על הפיגוע. מאבטח בבניין משרדים שמע את הצעקות מכיוון הכביש וזיהה את המחבלת כשהיא אוחזת בסכין, צורחת ומנסה לדקור אישה אחרת.

הוא רץ לכיוונה, שלף את אקדחו והצמיד לראשה. בסיוע שני אזרחים שהיו במקום, המחבלת רותקה לקרקע והסכין הוצאה מידה. סכין נוספת שהייתה על גופה נלקחה גם היא.

מהמשטרה נמסר כי הדוקרת מתוחקרת, וכי נבדק חשד למניע לאומני.

חובש בכיר מד”א אלי פכטר שטיפל בפצועה סיפר: “כשהגעתי למקום כוחות הביטחון הובילו את הפצועה לאמבולנס כשהיא בהכרה מלאה וסובלת מפצע דקירה בגפיים. מיד הענקתי לה טיפול רפואי ראשוני שכלל חבישה ועצירת דימום ופיניתי אותה במהירות לבית החולים בלינסון כשמצבה מוגדר קל ויציב”.

נזכיר, כי מאז חיסול המחבל שנוטרל בחברון בחג פורים, לא בוצעו פיגועי דקירה.

ישראל ודורית שהיו בזירה סיפרו לחדשות 2 כי הבחינו בשתי נשים נאבקות ובתחילה חשבו כי מדובר בריב רגיל. “פתאום ראינו שאחת מחזיקה סכין והשנייה מנסה להתגונן עם התיק שלה”, תיארו השניים.

“אז אנשים התחילו לצעוק ‘זו מחבלת!’ מישהו ניסה לדרוס אותה עם הרכב ואחרים זרקו עליה אבנים, אבל היא נראתה אחוזת טירוף וכל הזמן צעקה ‘אני אהרוג אתכם’. היא המשיכה להניף את הסכין באוויר עד שבעטתי בה ויחד עם עוברי אורח נוספים הצלחנו להשתלט עליה עד שהגיעה המשטרה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מטורללים
    03/04/2016 21:14
    מענדי
  1. חבל, עכשיו יזהו את כולם בוידיאו וכל מי שרק חשב להרים עליה משהו או אפילו עלה בדעתו לצעוק עליה -מיד ישלח למשפט ומאסר עולם. והמחבלת שבכלל חשודה..{כן, היא סתם לקחה סכין כי היא עובדת במטבח כנראה} תחזור אחר כבוד לכפר שלה בתואר שהיד. מדינה של מטורללים!!!