יגאל סרנה לא נבהל מהתביעה של נתניהו: שכר עו”ד מהשורה הראשונה

עיתונאי ידיעות אחרונות יגאל סרנה, שנתבע על ידי בני הזוג נתניהו לאחר שפרסם פוסט עם רמזים קשים אודותיהם, שכר את עורכי הדין אביגדור פלדמן וליאור אפשטיין, מהמומחים בתחום הפלילים בישראל
דוד ליבוביץ
י"ח אדר ב' התשע"ו / 28.03.2016 17:55

עיתונאי ידיעות אחרונות נערך לקרב מול משפחת נתניהו: שכר שני עורכי דין מהשורה הראשונה בתחום הפילים.

לפי דיווח באתר דה מרקר, שכר סרנה את שירותי עו”ד אביגדור פלדמן ואת עו”ד ליאור אפשטיין, מעורכי הדין המוכרים בישראל.

שכירת עורכי הדין מצטרפת להודעה של העיתונאי אמש כי הוא אינו חוזר בו בן הדברים שכתב.

ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה הגישו אתמול תביעת לשון הרע נגד יגאל סרנה מידיעות אחרונות, לאחר שהעיתונאי רמז בדף הפייסבוק שלו כי רעיית ראש הממשלה הורתה לנתניהו לרדת מרכבם בעת שנסעו בכביש מספר 1 בשעת לילה.

בכתב התביעה שהוגש לבית משפט השלום בתל אביב על ידי עורך הדין יוסי כהן, דורשת משפחת  נתניהו מסרנה פיצוי בגובה 279 אלף שקל, בגין הוצאת לשון הרע.

בכתב התביעה מכחישה משפחת נתניהו את האירוע מכל וכל.

“עסקינן בנתבע שמתמיד במשך זמן רב בניסיונותיו האובססיביים לפגוע בתובעים בכל מחיר ולרמוס את שמם הטוב בפומבי”, נכתב בכתב התביעה. “הפרסומים של סרנה נועדו אך ורק לצורך השפלה, תוך ניסיונו של סרנה לשים את התובעים ללעג בעיני הציבור ולפגוע בשמם הטוב על ידי פרסום כזבים כה בוטים”.

 בכתב התביעה כותבים בני הזוג נתניהו כי המקרה שתיאר סרנה בפוסט לא אירוע מעולם וכי בפועל מדובר ב”המצאה חולנית, שאינו אלא פרי דמיונו הקודח של סרנה, שחצה את הגבולות המותרים בפרסומים כה זדוניים, כה כוזבים וכה בזויים, עד שאין מנוס מפניה לבית המשפט על מנת למצות עימו את הדין”.

 בכתב התביעה מציינים בני הזוג כמה “פרסומים בזויים” שפרסם סרנה בדף הפייסבוק שלו. כך, למשל, כינה סרנה את נתניהו: “האיש שצמח כפטריית רעל משלולית הדם של רבין”.

 לטענת בני הזוג נתניהו, “מהפרסום אנו למדים על השנאה העזה שחש ומפגין סרנה בפומבי נגד ראש הממשלה, שמעבירה אותו על דעתו והיא שגורמת לפרסומיו הכוזבים והמרושעים שכל מטרתם הם לנסות ולפגוע בראש הממשלה ואף ברעייתו”

תגיות

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    גם אני חושב שביבי רע לישראל
    28/03/2016 18:31
    בטריה מהמטריקס
  1. ביבי רע לישראל
    ביבי רע ליהודים
    ביבי רע לעניים
    ביבי רע לילדים
    ביבי רע למיעוטים

    ביבי טוב לעצמו (אולי) לעשירים ולמנוולים

    • דניאל   21/05/2016 18:30

      מתברר שבינימין נתניהו הוא לא כל כך רע. נתניהו – חזק ואמץ. העם איתך.