אמא’לה ג’וק: 5 נורות אזהרה בדרך להרחקת הטרמיטים מהבית

בין סוגי המזיקים הרבים שיכולים להיכנס לבית, טרמיטים הם אולי ההרסניים ביותר • הם חודרים אל העץ בכל סביבת הבית, אוכלים אותו מבפנים ויוצרים חורים ומפגעים • הדברה מקצועית היא הדרך הטובה ביותר להרחיק טרמיטים, אך לפני שנדבר על הפתרונות - חשוב לזהות את התופעה בזמן
תמי גיל
י"ז אדר ב' התשע"ו / 27.03.2016 16:36

רגע לפני שאת זועקת בהיסטריה “ראיתי ג’וק…” קבלי חמש נורות אזהרה שיחייבו אותך לבדוק האם קיימים טרמיטים בבית.

תעלות בוץ:

הטרמיטים חודרים לבית ולפריטי העץ שבבית דרך תעלות בוץ. הם מתחפרים בתוך הבוץ ויוצרים פסים ארוכים שמשקפים באופן הברור ביותר שיש טרמיטים בסביבה. אם אתם רואים תעלות בוץ בסביבת הבית, חשוב מאד לפנות למדביר מקצועי ולהקדים תרופה למכה.

מדוע תגלו תעלות בוץ בבית כשיש טרמיטים בסביבה? הטרמיטים רגישים לאור ולכן מגנים על עצמם באמצעות תעלות הבוץ שמונעות מגע עם אור השמש.

רהיטים אכולים:

הסימן המובהק ביותר לקיומם של טרמיטים בבית. הטרמיטים אוהבים עץ ומגיעים בעיקר בגללו לביקור בבית שלכם. אם הרהיטים שלכם שינו צורה, נראים קלים וחלולים או פשוט התפרקו, ייתכן שהטרמיטים כבר הגיעו הביתה. זה בדיוק הזמן להזמין מדביר שיפתור את הבעיה.

דלתות וחלונות פגומים:

המקום הראשון שאליו מגיעים הטרמיטים בדרך כלל הם המשקופים של הדלתות והחלונות. אם אתם רואים נזקים לחלונות ולדלתות, אם הם מרגישים קלילים יותר או פשוט איבדו את המראה שלהם, כנראה שיש טרמיטים בבית. מומלץ לפנות למדביר ברגע שרואים את הנזק לדלתות ולחלונות ולמנוע מעבר למקומות נוספים בבית – לרהיטים, לארונות ולמטבח.

לכלוך, אבק ורהיטים ישנים:

לפעמים נורות האזהרה באות מבפנים, כשאנחנו לא מבחינים או מקפידים על ניקיון וסידור בבית. ריהוט ישן ומתפרקף מלוכלך ומאובק יכול להביא אל תוך הבית טרמיטים שאוהבים במיוחד את העץ החשוף. כדאי לטפל בריהוט ישן, לדאוג לריסוס מקצועי או להשליך ריהוט מפורק שכבר אינו משמש אתכם. כך תוכלו למנוע מטרמיטים להגיע מהרהיטים הנגועים לריהוט החדש שקיים בבית.

נמלים או טרמיטים:

אחת הבעיות העיקריות בזיהוי הטרמיטים היא שאנחנו מתבלבלים ביניהם ובין הנמלים. בעוד שנמלים בעלי מחושים מורכבים, מחושי הטרמיטים ישרים וללא מפרקים, הם בהירים יותר מהנמלים וגוון גופם נוטה לחום בהיר וזהוב. סימן ההכר הברור ביותר שלהם – אין להם כנפיים. אם אתם פוגשים בחרק שכזה, זוהי נורת האזהרה הברורה ביותר.

כיצד להרחיק את הטרמיטים?

הדרך להרחיק טרמיטים מהבית היא להזמין הדברה מקצועית. הנזקים הכבדים שגורמים החרקים האלו מחייב אותנו להשתמש בחומרי ריסוס איכותיים וטובים ובטכניקות הדברה מתקדמות, שאינן פוגעות בסביבה אלא רק מרחיקות את הטרמיטים מחפצי העץ בבית.

אם נדלקה לכם אחת מנורות האזהרה שפירטנו כאן, צרו קשר בהקדם עם חברת הדברה מקצועית, אמינה ומנוסה שמתמחה בהדברת טרמיטים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    טרמיטים
    13/04/2016 00:46
    דוד
  1. איך יודעים מי מדביר מוסמך וטוב לתרמיטים ושהוא משתמש בחומר נכון ולא מסוכן ?