עוד חסד ברכבת: אלמוני שילם עבור חייל חוב של 1500 שקלים לפלאפון

לוחם הנח"ל יצחק בלטה פרסם פוסט בו סיפר על אדם אלמוני ששמע על מצוקתו הקשה מול חברת פלאפון - ובחר לשלם עבורו בו-במקום 1500 שקלים • "שאלתי 'איך אפשר להודות לך? והוא אמר: תניח תפילין ותכבד את ההורים שלך"
אליעזר היון
ד' אדר ב' התשע"ו / 14.03.2016 18:29

אנשים טובים באמצע הדרך: חייל בשם יצחק בלטה, העלה היום (שני) פוסט לרשת החברתית, בו סיפר על אדם אלמוני אותו פגש בנסיעה ברכבת, ששילם עבורו חוב מבלי שהכיר אותו כלל.

כך כתב יצחק: “קוראים לי יצחק, לוחם בנח”ל. לפני חמישה חודשים התחילו לי הבעיות – נקלעתי לחובות לחברת פלאפון, כעבור חודשים שלא יכולתי לשלם את החובות הגדילו לי את החוב ל-4,000 שקלים וגם עיקלו את חשבוני.

“לא ידעתי מה לעשות, קיבלתי מיוחדת שבועיים אבל היא לא הספיקה לכסות את כל החוב.

“אתמול, ראשון בצהריים, אחרי טרטורים מהבנק לדואר ומהדואר לבנק הצלחתי לשלם 500 שקלים”, כתב יצחק. “אחרי כל זה הלכתי לרכבת ושם פגשתי בחור צרפתי בשם סמואל לוי. התחלנו לדבר סתם שיחה רגילה בין אנשים זרים. הרכבת הגיעה, התיישבנו אחד מול השני, ופתאום התקשרו אליי לגבי החוק והודיעו לי כי החליטו להעלות את המחיר.

 “אחרי הרבה צעקות סמואל לוקח לי את הפלאפון ומשלם 1,500 שקלים. אחרי המון תודות וחיבוקים, אני שואל אותו ‘איך אפשר להודות לך’ – וסמואל אומר לי: ‘תמשיך לשרת את המדינה שלך, תניח תפילין ותכבד את ההורים שלך. אני אוהב אתכם החיילים ואני רוצה להגיד לך תודה על שאתם שומרים עלינו’.

“כולי בהלם לא יודע אם זה אמיתי מה שקרה, מתקשר לבדוק את החוב ואכן שולמו 1,500 שקלים. אז אני רוצה להגיד תודה ענקית לסמואל לוי”, כתב יצחק.

רק לפני כחודש פורסם סיפור דומה על תשלום חוב לחברת החשמל של אדם זר, גם כן ברכבת, שחמל על חיילת – בת לאם חד הורית שביתם עמד לפני ניתוק חשמל בשל חוב של 1900 שקלים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות