יד שניה עם ברכה: כמה שווה רכב בו ישב רבי יקותיאל אבוחצירא?

מוכר מכונית העלה לאתר 'יד שניה' הצעה למכונית הרינו-מגאן שברשותו, כשבחלק ה'תוספות' בחר לציין: "הרכב ברוך על ידי רבי יקותיאל אבוחצירא בכבודו ישב ובירך את האוטו" • בתיאור של הרכב נכתב: "רכב שמביא הרבה מזל"
קובי פינדרוס
כ"ה אדר א' התשע"ו / 05.03.2016 20:34

כמה שווה מכונית שבורכה על ידי רב מפורסם?

באתר המכירות ‘יד שניה’ מוצעת מכונית מדגם רנו מגאן למכירה, כאשר לצד ההצעה מופיעים הפרטים הרלוונטיים: שנה, נפח, יד, סוג מנוע.

אלא שב’תוספות’ בחר מוכר המכונית לציין את הפרט הבא: “הרכב ברוך על ידי רבי יקותיאל אבוחצירא בכבודו ישב ובירך  את האוטו”.

על תיאור הכרב נכתב: “רכב במצב חדש. הכי שמורה שיש. מטופלת ברמה גבוהה. נראית כמו חדשה. רכב שמביא הרבה מזל. עקב נסיעה לחו”ל”.

רכב יש שניה

בתוך כך, לפני כשבוע קבע בית המשפט העליון כי רבי יקותיאל אבוחצירא, ראש מוסדות ‘חזון מאיר ובית ישראל’ באשדוד, ישלם הוצאות של 200,000 שקל או שערעור השומה שהגיש יידחה.

לפי דיווח בניוז 1, רבי יקותיאל ושלושה מבני משפחתו הגישו בשנת 2014 ערעור על שומה שהוציאה להם רשות המסים, בגין הכנסות לא מדווחות של 10 מיליון שקל, בשנים 2009-2003.

הערעור נדון בפני שופט בית המשפט המחוזי בתל אביב, מגן אלטוביה, אשר חייב את רבי יקותיאל מספר פעמים בהוצאות של עשרות אלפי שקלים, בשל דחיות חוזרות ונשנות שביקש.

בדיונים שהתקיימו בחודש שעבר הודיעו בני משפחת אבוחצירא, כי הם מעוניינים לשנות חלק מהראיות שהגישו ולהגיש ראיות חדשות.

השופט הסכים, אולם הטיל על בני המשפחה הוצאות של 200,000 שקל לטובת המדינה, וקבע שמאחר שההוצאות שהטיל בעבר לא שולמו – המשך ניהול הערעור מותנה בתשלום כל ההוצאות, בתוך 15 יום.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות