לפיד ונתניהו מתקוטטים על קרדיט: מי אחראי להסרת כרזות בלונדון?

יו"ר 'ש עתיד' טען כי הממשלה לא פעלה כנגד כרזות בגנות ישראל שהופצו ברכבת התחתית בלונדון ולכן נאלץ לפנות לראש עיריית לונדון בבקשה להסירם באופן מיידי • בנימין נתניהו: "הוא אינו דובר אמת. אנחנו דרשנו הסרה מיידית"
נחמן גור ושרי רוט
י"ג אדר א' התשע"ו / 22.02.2016 17:06

שנים אוחזים בקרדיט: ראש הממשלה ויו”ר יש עתיד טוענים כל אחד, כי הסרת כרזות בגנות ישראל שפורסמו ברכבת התחתית של לונדון היא פרי מאמציהם הבלעדיים.

יאיר לפיד סיפר בצהריים (שני), בפתח ישיבת סיעת יש עתיד, כי פנה בדחיפות לראש עיריית לונדון בוריס ג’ונסון, וכי ראש העיר הבטיח כי הכרזות יוסרו.

“היום בבוקר אזרחי לונדון הגיעו לרכבת התחתית ומצאו סדרה שלמה של מודעות אנטישמיות, אנטי ישראליות הקוראות לנו מדינת אפרטהייד, מאשימות אותנו בעינוי של ילדים, ברצח, דברים נוראיים פשוט”.

לפיד הדגיש: “היות וממשלת ישראל לא עשתה, כרגיל, שום דבר בעניין, פניתי לראש עיריית לונדון, בוריס ג’ונסון, שהוא ידיד ישראל גדול והסברתי לו שמדינת ישראל לא תסבול את הדברים האלה ואנחנו מבקשים ממנו להתערב.

“הוא מיד התערב והלך לבדוק את העניין. התברר שהמודעות הללו בלי אישור. הוא נתן כבר הוראה”.

אלא שבישיבת סיעת הליכוד דחה ראש הממשלה את טענותיו של לפיד ואמר כי הוא אחראי להסרת המודעות: “הנחיתי את מנכ”ל משרד החוץ, ד”ר דורי גולד, שנמצא כיום בשיחות בלונדון עם משרד החוץ הבריטי, לדרוש הסרה מיידית של מודעות השטנה שפורסמו ברכבת התחתית של לונדון בניגוד לחוק”.

לדברי נתניהו, המודעות מוסרות ברגעים אלה, לאחר שהטיפול בנושא החל אמש, עם היוודע הדבר לשגרירות ישראל בלונדון. “מי שטוען שאנחנו לא פועלים – אינו דובר אמת”.

יו״ר הכנסת, יולי אדלשטיין התייחס גם הוא לכרזות ואמר: ״המסיתים והמדיחים נגדנו אינם נחים לרגע. כרזות השטנה נגד ישראל שנתלו בתחנות – במסגרת מה שהם מכנים ‘שבוע האפרטהייד הישראלי’ – הם מפגן של צביעות: כמובן שהרג פלסטינים מככב, אף מילה על הטרור והאלימות.

“פעילי BDS יקרים, השקרים לא יעזרו לכם. אנחנו כאן כדי להשאר, מאמינים בצדקתנו ובמוסריותנו״.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הלפיד חי בסרט דמיוני
    22/02/2016 18:34
    כחלון
  1. משחק בתפקיד ראש הממשלה ראינו איזה מהפכה כלכלית הלפיד עשה על כיסא שר האוצר הלפיד בשביל להיות ראש הממשלה צריך לאכול עוד הרבה חצץ ורק אז הלפיד יכול לנסות להדליק את הלפיד בדחיפה עד אז לפיד יכול לעבוד פיליפיני אצל ביבי

  2. יחצנות נטולת אידיאולוגיה !
    22/02/2016 21:15
    סלמון
  3. מהי האידיאולוגיה של מפלגת “יש עתיד ” ???

    יום אחד מסתחבק עם חרדים , אחרי שפגע בקצבאות שלהם כשהיה שותף
    בממשלה הקודמת,
    מניח תפילין ,
    מצטלם בכותל .
    יום אחד משמיע זמירות הערבות לאנשי שמאל ,
    יום אחד משמיע זמירות הנעימות לאנשי ימין,
    בקיצור , “הכל כשר” כדי ללקט קולות.

    ישראבלוף.