שרה נתניהו נפגשה עם האישה שהצילה 700 אלף ילדים ברחבי העולם

כריסטינה נובל, עליה מבוסס הסרט 'נובל', הצילה יותר מ-700 אלף ילדים שגרו ברחובות • במסגרת ביקורה בישראל נפגשה עם אשת ראש הממשלה שרה נתניהו ואמרה לה: "אני אוהבת אותך. את אישה חזקה"
שרי רוט
י"ג אדר א' התשע"ו / 22.02.2016 00:13

רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, נפגשה אמש (ראשון) במעון ראש הממשלה בירושלים עם כריסטינה נובל, המבקרת בישראל לקראת צאת הסרט ״נובל״ המתבסס על סיפור חייה.

נובל ביקשה להיפגש עם שרה נתניהו כדי לשמוע על פעילותה הציבורית בכלל ועל תרומתה למען ילדים בפרט, זאת במסגרת עבודתה כפסיכולוגית ילדים מומחית בשירות הציבורי של עיריית ירושלים.

כריסטינה נובל החליטה, כנגד כל הסיכויים, להקדיש את חייה הבוגרים להצלת ילדים במצוקה. נובל, שגדלה ברחובות אירלנד בעוני ומחסור, נסעה בגיל 44 לסייגון שבווייטנאם, שם פגשה שתי ילדות עזובות שהזכירו לה את ילדותה בעודן מחפשות אוכל בפחי הזבל. בעקבות כך החליטה לפעול לטובת הצלת ילדי רחוב.

עד היום הצילה כריסטינה יותר מ-700,000 ילדים, ובנתה יותר מ-100 בתי מחסה ועזרה לילדים במצוקה בכל רחבי העולם.

נתניהו שוחחה עם כריסטינה אודות פעילותה הציבורית וחלקה מניסיונה המקצועי ביחס לטיפול בילדים, נושא בו השתיים חלקו תובנות אישיות ומקצועיות.

נתניהו בירכה את נובל על הגעתה לישראל ואמרה: “את אישה מעוררת השראה שמהווה דוגמה ומופת ליכולת האנושית להפוך את העולם לטוב יותר. תודה לך על שהצלחת לשנות לטובה את חייהם של מאות אלפי ילדים ברחבי העולם, שבזכותך זכו לעתיד טוב”.

נובל אמרה לנתניהו: ״אני אוהבת אותך. את אישה חזקה ואת מבינה לעומק את הנושאים בהם דיברנו. אהבתנו לילדים אמיתית, הם מלאכים אמיתיים״.

נובל העניקה לגברת נתניהו את ספרה והזמינה אותה להשתתף בפרימיירה לסרט.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות