ביזיון: מסיבות חוף במתחם התחנה בירושלים • ש”ס: בושה וחרפה

'חווית חוף ייחודית' בירושלים: האטרקציה הלא-צנועה של עיר הקודש • נתי לסרי: "רואים בחומרה את הניסיון לפרוץ כל גדר בקדושת ירושלים. מעורר צמרמורת ובחילה"
נחמן גור
כ"ז אייר התשע"ד / 27.05.2014 20:16

ביזיון בעיר הקודש: תחת הכותרת ‘חווית חוף ייחודית במתחם התחנה בקיץ 2014’, מפרסם ‘מתחם התחנה’ בירושלים את האטרקציה הלא-צנועה, בלשון המעטה, של עיר הבירה.

מדובר במתחם פרטי, הגם שכל פעילויות התרבות, כולל זו, מתוקצבות על-ידי העירייה. על פי המידע, חוף התחנה יוקם בחלקו הצפוני של מתחם התחנה על שטח של כ-2000 מ”ר, ויהיה מוקף בנוף ים, יפוזר בו חול ים, סככת מציל, שמשות צבעוניות, מקלחות חול ואטרקציות נוספות. הכניסה לחוף התחנה תהיה ללא תשלום.

חוף התחנה, שיופעל מ-8:00 בבוקר ועד 02:00 בלילה, יהיה מחולק לכמה מתחמים:

מתחם הילדים יכלול דוכני יצירה, פינת צילום, הפעלות לילדים: עפיפונים, סדנאות יצירה עם חול צבעוני, צעצועי מים, בריכות רדודות ועוד.

חוף הצעירים יכלול מגרש כדור עף חופים, פריזבי ומטקות, השכרת מיטות שיזוף, שש בש, נרגילות, שמשיות עם מתזים לרענון, מקלחות חוף, פינות ישיבה. בנוסף יתקיימו בחוף מסיבות, הופעות, מעגלי מתופפים ועוד מגוון אירועים.

נתי לסרי, יו”ר סיעת ש”ס בירושלים: “אנו מביעים שאט נפש ורואים בחומרה את הניסיון לפרוץ כל גדר בקדושת ירושלים. נפעל ללא משוא פנים בכל הכלים שעומדים לרשותנו לעצור את הבזיון, על פי הוראת רבותינו. הסטטוס קוו בירושלים מחייב את קברניטי העיר לרגישות ותבונה”.

מעירית ירושלים לא נמסרה תגובה, אך גורם חרדי בכיר בעירייה ציין ל’חרדים 10′ כי זו אינה הפעם הראשונה בה מופעל מתחם דמוי חוף ים בירושלים. בעבר היו תלונות על מיקומו בקרבת חומות העיר העתיקה, אך מתחם התחנה אינו באזור החומות ואינו באזור חרדי כלל. מדובר בפעילות רגילה המתאימה לקהל החילוני”.

לדבריו, “לא מדובר בחילול שבת שכן אין כל פעילות במקום מעבר למה שקורה שם כיום, וגם המקום כולל מתחם עם חול בלבד וללא תשלום”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אריה ארליך
    27/05/2014 23:04
    עידו
  1. אריה ארליך מעיתון משפחה השבוע קבע בטורו ששלום שלמה הוא חתנו של דוד לוי.
    מצחיק.
    זה פרשן זה?
    אולי שמעת שלום והחלפת את שרון שלום עם שלום שלמה?

  2. נתי לסרי טול קורה מבין עיניך.
    27/05/2014 23:40
    בערל
  3. בישיבת ועדת הכספים בעיריה, כן זאת שהחרדים כולם החליטו לא להעביר את תקציב השירותים במתחם התחנה היית אתה זה שהתחמקת וטענת שזו סתם מלחמה.
    השבוע ברחת ביחד עם סבן בהצבעה בועדת הכספים על תקציב מינהל קהילתי יובלים ובכך העברת להם 660,000 ש”ח למרכז ציפורי, המהווה עוד מתחם בילוי הפורץ את גדרי הטהרה בירושלים.