מלאך מהרכבת: זר שילם לחיילת בוכיה חשבון חשמל של 1,950 ש”ח לפני ניתוק

במהלך נסיעה רגילה ברכבת, התוודעו הנוסעים לחיילת שפרצה בבכי בעקבות ויכוח עם חברת החשמל שביקשה לנתק לה ולאמה החד-הורית את זרם החשמל • אלא שאז, כמו באגדות, הופיע המלאך, ושילם לה את החוב
אליעזר היון
ז' אדר א' התשע"ו / 16.02.2016 18:05

ישראל גומלי חסדים הם: דניאל דנינו, חיילת, נסעה אתמול (שני) ברכבת והיתה עדה למחווה יוצאת דופן, בה אדם זר, שילם חוב של חיילת במצוקה – זרה לו לחלוטין, לחברת החשמל.

וכך מתארת דניאל את האירועים: “חברים תכירו את המלאך אופיר יצחק האיש בלי הפייסבוק, אבל עם הנשמה הכי ענקית שיצא לי לפגוש! היום בשגרה הקבועה שלי, אני עולה לרכבת שיוצאת מתחנת לוד בשעה 16:27 בדרך חזרה לבית מהבסיס, מתיישבת במקום ליד החלון שמה אוזניות ונרגעת מהיום.

“פתאום אני שומעת שיחה של בחורה צעירה חיילת כמוני, שמתקיימת ממשכורת של חיילים בת יחידה לאמא חד הורית, שמתחננת לחברת חשמל לא לנתק אותה מהחשמל, עד שאמא שלה תקבל את הקצבה שלה מביטוח לאומי. והם אטומים כרגיל ניתקו להם את החשמל.

“אחרי 10 דקות של שיחה שהיא בוכה בהיסטריה פתאום מלאך מגיע משום מקום ‘חוטף’ לה את הטלפון מהיד ושילם את החוב מול חברת החשמל, שעמד על 1,950 שקלים, ואפילו נתן לה את מספר אימות התשלום”, סיפרה דניאל בהתרגשות.

“מיד קמתי מהמושב שלי ואמרתי לו: ‘אני לא יכולה להישאר אדישה לאדם כמוך’, אני חושבת שצריך שאנשים ייראו ויידעו שיש עוד אנשים טובים בעולם ויילמדו ממך על נתינה באהבה וצילמתי אותו כדי להעלות לפייסבוק”.

דניאל סיכמה בפוסט שזכה לקרוב ל-1000 שיתופים: “אני יורדת מהרכבת עם תקווה ואמונה בבני אדם. יש עוד כמה טובים שעושים בשביל אחרים, ללא ציפיה לקבלת תמורה בכלל. נשארתי פעורת פה וללא מילים, ומלאת תחושת גאווה להיות חלק מהעם הזה, שנרתם לעזרת האחר ברגעי מצוקה. חברים תשתפו את הפוסט שיגיע לאנשים שמכירים את הבחור המדהים הזה שיתמלאו בגאווה”.

תגיות

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מטומטמת
    17/02/2016 22:49
    סצח
  1. גאווה בעם הזה? אמונה בבני אדם?
    איזה עם זה שרכבת שלמה שומעת ואיש לא עושה כלום? רק צדיק אחד בסדום?
    איזה מדינה זו שעושקת עניים וזורקת אותם ללא חשמל?
    בושה של עם, אכזבה של מדינה.

    • משתמש אנונימי (לא מזוהה)   18/02/2016 15:00

      את בן אדם (אני מניח שאת אישה, לפי הכותרת של התגובה) שרואה בחיים את חצי הכוס הריקה, נכון?

  2. מי כעמך ישראל!!!
    18/02/2016 08:42
    יהודיה גאה
  3. מרגש ומשמח לראות תמיד שעם ישראל לא מאבד את סימני ההכר שלו…ולא משנה
    באיזה מקום הוא נמצא הגנטיקה היהודית שלו תמיד תפעל.