האזינו לניצול מהאוטובוס • “מטר לידי אדם שמת, ניצלתי פשוט בנס”

ינון יזדי מנוסעי האוטובוס: "נסעתי באוטובוס, למזלי - ברוך ה' - ישבתי בצד של הנהג. ברוך ה', זה עניין של נס. זה ענין של מטר ולא הייתי פה" • על כוחות ההצלה: "רבע שעה אנשים מוטלים על הריצפה ואמבולנסים לא מגיעים"
קובי פינדרוס
ה' אדר א' התשע"ו / 14.02.2016 21:59

“מטר לידי אדם שישב בצד השני מת, ראיתי איך כיסו אותו בניילון הלבן הזה של זק”א, עד עכשיו אני לא יודע איך לאכול את הנס הזה”, כך סיפר בראיון לרדיו ‘קול ברמה’ ינון יזדי, צעיר חרדי בן 22 שנסע בקו 402, בו נהרגו הערב שישה בני אדם בתאונה קטלנית  בכביש 1.

“נסעתי באוטובוס, למזלי – ברוך ה’ – ישבתי בצד של הנהג. ברוך ה’, זה עניין של נס. זה ענין של מטר ולא הייתי פה”.

על רגע התאונה הוא מספר: “בהתחלה חשבתי שהנהג נכנס קצת במעקה ההפרדה, אבל פתאום ראיתי את הספסלים שלידי עפים. באתי לקום והרגשתי שכל הפנים שלי עם זכוכיות”.

“אני ישר התאפסתי על עצמי”, הוסיף ינון. “מישהו צעק לי ‘הצילו’, הרמתי מעליו את הספסל, הוצאתי אותו החוצה, הוא צעק לי: ‘תשמע אישתי בין הספסלים, לך תביא אותה’, לא ידעתי מה לעשות, אז רצתי מהר לכביש, אנשים לא ראו שהאוטובוס על הכביש, כי הצד השלם של האוטובוס היה לכיוון הכביש, עצרתי אנשים ואמרתי להם שיתקשרו לאמבולנס – אנשים פה מתים.

“הגיע חובש שלא היה כל כך מנוסה, הגיע עם תיק קטן ולא עשה משהו מועיל. האמבולנסים לא מגיעים, רבע שעה אנשים מוטלים על הריצפה ואמבולנסים לא מגיעים”.

לדעתו של הצעיר, נהג האוטובוס אשם בתאונה. המשאית עמדה עם ‘וינקרים’, והנהג נסע במהירות גבוהה – אם כי הוא מסייג את דבריו: “אני לא יודע בדיוק מה היה שם, אולי המשאית בדיוק יצאה”.

יזדי נפצע באורח קל ופונה לבית החולים תל השומר.

האזינו: 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות