החור של הגרוש: צרכנות בעין יומית • 10 החידושים היומיים

תמי גיל
|
א' אדר א' התשע"ו / 10.02.2016 01:03
רשת אימפרס יוצאת במבצע 50 אחוז הנחה על קולקציית תכשיטי יהלומים • סט מתנות שעוצב על ידי אנשים עם מוגבלויות עם הדום מתקפל, תיבת אוצר, מארזים, תמונת קנווס ותחתיות • צמחי האבן ממכרים חובבי גינון בעולם • תחפושות לפעוטות מארצות הברית

 רשת אימפרס, יוצאת במבצע במסגרתו 50 אחוז הנחה על קולקציית תכשיטי היהלומים החדשה, במהדורה מוגבלת, הכוללת: שרשראות וטבעות בצורת לב.

הקולקציה מעוצבת בהשראת הוולנטין דיי: טבעות עם פיתולים, יהלומים וקווים רומנטיים, שרשרת זהב צהוב או לבן, עם תליון לב המחזיק יהלום ועוד.

מחירי מבצע לדוגמא:  טבעת כתר בזהב לבן או זהב צהוב משובצת יהלומים ב 4,990 ₪ במקום 10,978 ₪,  טבעת פרחי יהלומים בזהב צהוב/ לבן משובצת יהלומים ב-1,990 ₪ במקום 4,378 ₪. המבצע יערך החל מ-8.2 עד 15.2 או עד גמר המלאי (צילום: יחצ אימפרס).

yahaz impress

מותג שעוני האופנה קלווין קליין, משיק בימים אלה קולקציית שעוני נשים לאביב 2016, בעיצובים אלגנטיים ועדינים לאישה האופנתית.

סדרת השעונים שלCalvin Klein  משדרת אלגנטיות מלאת חן ומאופיינת בעיצוב נקי ונשי במיוחד, כשגוף השעון עשוי מנירוסטה מלוטשת בצבעי זהב, כסף או זהב ורוד.

הקולקציה כוללת בתוכה שלוש סדרות. רקע של לוח השעון הוא בצבעי לבן, לבן פנינה או שחור בהתאם לצבע הרצועה והוא מעוטר בלוגו דיסקרטי של המותג בשעה 12. טווח מחירים: 1,605 ₪- 2,135 ₪ (צילום: יחצ חול).

 kelvin klain yahaz hul

“נא להתנהג בהתאם” – סט מתנות שעוצב על ידי אנשים עם מוגבלויות עם הדום מתקפל, תיבת אוצר, מארזים, תמונת קנווס ותחתיות.

הסט עוצב על ידי עובדי סטודיו אנד ג’וי, אנשים שמתמודדים עם מוגבלויות, וכולל הדום מתקפל המשמש רהיט דקורטיבי בבית ובמשרד, תיבת אוצר גדולה, מארזי פח, תמונת קנווס וסט תחתיות.

המתנות משלבות עיצוב אופנתי בסגנון רטרו יחד עם פונקציונליות. ההדום המתקפל יכול לשמש גם ככלי אחסון למגזינים, כלי כתיבה ועוד. המכסה שלו מרופד וניתן לשבת עליו בצורה נעימה ונוחה. תיבת האוצר ניתנת לנעילה ומתאימה לשמירת מסמכים פרטיים ואילו את המארזים אפשר למלא במתנות מקוריות.

בסט משולבים “חוקי הבית” – כללי התנהגות שנועדו לשמור על הסדר החברתי כדי שלכולנו יהיה נעים יותר ביחד, לדוגמה: מותר שיהיו אי הסכמות ואסור לבטל אחד את השני, תמיד יש מישהו שזקוק לעזרה אז לשאול ולהציע, לתת זה לקבל החדש, פנק את העולם סביבך כאילו הוא השתקפות שלך ותמיד להרבות באהבה.

image002

צמחי האבן הם סוג של צמח בית חדיש המורכב משני זוגות עלים בשרניים. הצמח הזעיר ממכר אליו חובבי גינון בעולם שהופכים לאספני “אבנים” בעלות מראה עלים משתנה בגוונים של קרם, אפור, חום עם הדפסים כהים של נקודות, קווים אדומים ועוד.

לדברי איתי פאול, מנהל משתלת הסוכה בכפר אז”ר, צמחי האבן הגיעו מנמיביה ודרום אפריקה. הם פיתחו את המראה המפתיע כמנגנון הסוואה לצורך הישרדות, שלאורך השנים הקשה על איתורם בנוף הסלעי שסובב אותם וכך מנע את אכילתם.

כדי להצליח בגידול האבנים אין צורך להשקותם הרבה בחורף. ההשקיה נדרשת כאשר העלים הישנים התייבשו והוחלפו בזוג חדש. 

הם מיועדים לגידול בתוך הבית או בחוץ במקום שלא מקבל הרבה גשם. מחיר החל מ-16 שקל. להשיג במשתלת הסוכה בכפר אז”ר.

 even

גם מראה ספורטיבי ולא מחייב יכול להיות אופנתי ועדכני. רשת גלי מציעה לנשים קולקציה עשירה וססגונית של נעלי ספורט אופנתיות המצטיינות באיכויות גבוהות ובגמישות וממגוון רחב של מותגים בינהם: ל.א גיר, דנלופ, שלזינגר, אטלטיקס ועוד.

הנעליים בקולקציה מתאימות לפעילות ספורטיבית INDOOR ו- OUTDOOR, הן שומרות על כף הרגל, בולמות זעזועים וכוללות רפידה מיוחדת להקניית תחושת נוחות וקלילות בתנועה.

בין הפריטים בקולקציה ניתן למצוא: נעלי ספורט עם דפוס פרה, שילובי דפוס נחש, שילובי ג’ינס, צבעי ניאון המשלבים כתום וורוד, שילובי רשתות, דפוסי פרחים על רקע שחור, צבעים מטאלים כגון ברונזה ועוד. ועכשיו במבצע: זוג שני ב- 39.90 ₪ (על הזול מבניהם) (צילום: מנחם עוז).

gali menahem oz

רשת GB הרשת החסידית האמריקאית המובילה בענף ההלבשה החסידית, הביאה לאחרונה לחנויות הרשת קולקצייה ענקית חדשה ועדכנית עם מגוון דגמים חדשניים של בעקיטשעס פרחוניים. מאות לקוחות מרוצים התחדשו במיטב הקולקציה החדשה של ג’י בי.

לענף ההלבשה החסידית אפיונים מיוחדים משלה. אנשים מחפשים דוגמאות ייחודיים של בעקיטשעס, חתנים כמו מחותנים עסוקים לקראת שמחתם בחיפושים אחר דגם מתאים לבעקיטשע הפרחוני, כולם מעוניינים בדגמים חדשים ועדכניים. ברשת ג’י בי ענו לביקוש הגדול, ומעתה אין צורך בהתרוצצויות ובחיפושים.

מלאי ענק של מגוון דגמים חדשים ומהודרים היישר מארה”ב ממלא את חנויות רשת ג’י בי בבני ברק ובירושלים. בנוסף ניתן להשיג בחנויות רשת ג’י בי מגוון עצום של חליפות בשלל דוגמאות ובעקיטשעס חלקים בגזרה אמריקאית מיוחדת.

כמו”כ בג’י בי ניתן להשיג את כל פריטי הלבשה חסידית ממיטב הייצרנים בכל הקטגוריות.

 g b

תחפושות לפעוטות מארצות הברית: מותג הילדים מארה”בCARTER’S  קרטרס משיק בישראל תחפושות מקוריות ומושקעות: דרקון, נמר, חיפושית, פרפר, אסטרונאוט, תות, זברה, פילה, דובי, קופיקו, שועל, עטלף, תנין, חתולה ועוד.

רגע לפני טרוף הקניות לחג הפורים, זה הזמן להצטייד בתחפושת איכותית, מיוחדת, במחיר אטרקטיבי – לתינוקות וילדים. התחפושות מיועדות לגילאי 6 חודשים ועד גיל 3. בקרטר’ס חשבו על הנוחות לתנועת הפעוט ולמגע עורו העדין של התינוק, לצד העיצוב והמקוריות. הן מצטיינות באיכות המוכרת והאהובה של קרטרס ועומדות בתו התקן המחמיר של ארה”ב כמו יתר הבגדים של המותג .

התחפושות עשויות מיקרו פליז נעים, נוחות ללבישה ומורכבות ממכנס וקרדיגן עם רוכסן לבנים ואוברול עם חולצה וגרביון לבנות, בשילוב כובע-ראש מדליק המאפיין את התחפושת – כך הופכת התחפושת לפריט שימושי, גם בתום ימי החג. ועכשיו במבצע במחיר -99.90 שח בלבד! עד ה-24.3.16 (במקום ב 169.90 שח) (צילום: יחצ חול).

yahaz hul

ביתכם ניזוק בעקבות הגשם ומזג האוויר הסוער בחוץ? מים חודרים לביתכם דרך חריצים לא רצויים? BG BOND מקבוצת אשטרום מציגים את המוצר הקטן שיעשה בביתכם שינוי גדול: בי ג’י 103 – סיליקון ניטראלי טהור לאיטום איזורים שונים ברחבי הבית.

בי ג’י 103 הינו חומר אטימה והדבקה מעולה על בסיס 100% סיליקון ניטראלי טהור. החומר אינו תוקף מתכות, אינו מכתים ושומר על גמישותו לשנים רבות. החומר מתאים לשימוש פנים וחוץ, עמיד בקרני U.V (קרינת שמש), בלחות גבוהה ובשינויי טמפרטורה קיצוניים.

בי ג’י 103 הינו חומר ידידותי למשתמש, הוא נטול ריח וצבעו לבן/שקוף. איך משתמשים? שטח האיטום חייב להיות נקי מאבק, צבע וחלקים רופפים.

מומלץ לנקות לפני היישום עם ממיס אורגני מתאים (אצטון, אלכוהול, ספירט וכד’) ולאחר מכן להחדיר את הסיליקון על ידי לחץ רצוף ליישום אחיד. מחיר: 20-15 ₪.

 yahaz

מותג האופנה  PrOfil מציג קולקציית סריגים חדשה, צפו בסריג לדוגמה (צילום: יחצ).

  profil

חברת התעופה SWISS ורשת שעוני היוקרה Planet מכריזות על חודש פברואר כ-“חודש שוויץ” ויוצאות בשיתוף פעולה שיווקי יוקרתי. במסגרת שיתוף הפעולה, כל הרוכש שעון שוויצרי בחנויות רשת Planet יקבל כרטיס טיסה לשוויץ מתנה.\

הרוכשים שעוני יוקרה מעל 9,999 ש”ח, יקבלו כרטיס טיסה לשוויץ במחלקת העסקים המפנקת של SWISS. מחלקת העסקים של SWISS, בעלת המושב הנפתח עד ל-180 מעלות, מעניקה שילוב מושלם בין עסקים להנאה.

נוסעי המחלקה זוכים לחוויה עוטפת משלב קבלת הפנים בנמל התעופה, לאורך הטיסה ועד ההגעה ליעד המבוקש.

חברת Planet היא היבואנית הבלעדית של מגוון מותגי יוקרה שוויצרים כ-Montblanc, Tag, Rado, Mido, Louis Erard, Dreyfuss, GC, Eterna (צילום: יחצ).

plant yahaz