השפלה בנתב”ג: רז”ל מסאטמר עוכב במכס ותושאל על כספים

האדמו"ר רז"ל מסאטמר נחת בישראל לביקור בזק שיימשך קצת יותר מיממה - ועוכב במכס לכחצי שעה • מחר בערב יחלק את תמיכת 'שקל הטהור' למוסדות החינוך והישיבות שאינם לוקחים תקציבים מהשלטון הציוני
יוסף גרינבוים
כ"ב שבט התשע"ו / 01.02.2016 18:36

הציונים השפילו את האויב מסאטמר:  הערב (שני) נחת בנמל התעופה על שם דוד בן גוריון האדמו”ר רז”ל מסאטמר – לביקור בזק שיימשך קצת יותר מיממה.

על פי דיווחים מנמל התעופה, האדמו”ר ופמלייתו עוכבו במשך כחצי שעה במכס והאדמו”ר תושאל על כספים.

על פי הדיווח, לאחר התשאול האדמו”ר שוחרר לדרכו. “שאלו אותו שאלות כמו ששואלים אנשים רבים אחרים שעוברים במכס”, אומר גורם בפמליית האדמו”ר.

האדמו”ר, שהגיע לישראל לרגל ברית המילה של נכדו, שיתקיים מחר בבוקר בירושלים, יערוך מחר בערב מעמד מיוחד של חלוקת תמיכת ‘שקל הטהור’ למוסדות החינוך והישיבות שאינם לוקחים תקציבים מהשלטון הציוני ולא מצביעים בבחירות לכנסת.

הערב צפוי הרבי להשתתף בשמחת הוואכטנאכט לנכדו, לקראת ברית המילה שתתקיים מחר.

אתמול פרסם העיתונאי אסף גולן מאמר באתר nrg, בו קרא להכריז על האדמו”ר כעל אישיות בלתי רצויה בישראל – ולגרשו מהארץ.

“האנטי-ישראליות הקיצונית הזו של גורם חשוב כל כך בציבור היהודי בארצות הברית, אינה משהו שמדינת ישראל יכולה לעבור עליו לסדר היום. לא יכול להיות – מבחינת ההסברה בעולם – שבנמל התעופה בן-גוריון, שער הכניסה למדינת ישראל, ינחת אחד מאויביה הגדולים של ישראל”.

אסף המשיך: “לא ייתכן שהרשויות בארץ יאפשרו לו להמשיך בביקורו ללא חקירה, ללא מעצר וללא גירוש מהארץ אחרי הכרזה עליו כאישיות בלתי רצויה.

“את פרופ’ נעם חומסקי, יהודי שהוא אחד ממבקריה הגדולים ביותר של ישראל ואף תומך באויבינו, מדינת ישראל אינה מוכנה לקבל. וחומסקי הוא אדם פרטי, שלא מוביל עדת חסידים ענקית ומגלגל סכומי כסף אדירים.

“אז נכון, יהודים הם רחמנים בני רחמנים. ברור שאם חסידות סאטמר תיקלע פעם לצרה מדינת ישראל כולה תתגייס לעזרתה. אלא שיש הבדל בין לעזור לאח בצרה ובין לאפשר את כניסת מי שמנהל מסע מתמיד כנגד ישראל”.

אסף מונה את העוונות של חסידות סאטמר: “האדמו”ר שילם בשעתו 100 אלף שקלים לכל ישיבה שתלמידיה לא יצביעו בבחירות; הוא מנע מהקהילה היהודית בתימן לעלות לארץ והעדיף שתישאר שם, בסכנה, או שתבוא לארצות הברית. 110 מבני הקהילה היהודית בתימן השתכנעו ועקרו לארה”ב במקום לארץ.

“לאור זאת ראוי גם ראוי לגרש את האיש לארצות הברית. ראוי גם שכל מי שההיסטוריה והעתיד של העם היהודי חשוב לו, בין מימין ובין משמאל, יצא נגד הביקור ויפגין נגד האויב הגדול הזה של מדינת ישראל, שמגיע לארץ ומשתמש נגדנו בחסידיו שיושבים כאן”.

 

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    למה השפלה? אכן חקרו אותו כמו כל אדם
    01/02/2016 22:53
    יהודי
  1. הוא אינו מעל לחוק למרות היותו רב. ולהיפך. הוא מחויב לשמור יותר היות והוא מהווה סמל ודוגמא והחילול ה גדול יותר.

  2. לא לתת לו להכנס!!!
    02/02/2016 01:18
    חיים
  3. עציץ מחבל שיחזור לניו יורק.

  4. ציונים = ערב רב = קיצם קרב ובא
    04/02/2016 02:20
    איסמעיל גרינבוים
  5. ציונים = ערב רב = קיצם קרב ובא