הרצוג על המהומה בכנס ‘העבודה’: צעקו דיקטטור, מודה על המחמאה

יו"ר האופוזיציה התייחס למהומות בכנס מפלגת 'העבודה' אמש, במהלכם הופנו קריאות 'תתפטר' לעברו: "אם זה המחיר של להוציא את המפלגה מהעיסוק הפנימי הבלתי נגמר, ולהפנות מבט החוצה אל מה שבאמת חשוב לציבור, אני מוכן לשלם אותו"
נחמן גור
כ"ב שבט התשע"ו / 01.02.2016 15:34

ראש האופוזיציה, ח”כ יצחק הרצוג, התייחס היום (שני) בישיבת ‘המחנה הציוני’ בכנסת למהומות שהתחוללו אמש בכנס מפלגת ‘העבודה’, במהלכם קראו לו פעילים להתפטר.

“אתמול בכנס קמו כמה רעשנים וקראו לי דיקטטור”, פתח הרצוג. “מודה על המחמאה, אם זה המחיר של להוציא את המפלגה מהעיסוק הפנימי הבלתי נגמר ולהפנות מבט החוצה אל מה שבאמת חשוב לציבור, אני מוכן לשלם אותו.

“הדיון האידאולוגי שהתפתח השבוע סביב התוכנית שהצגתי מבורך בעיניי. אני לרגע לא מאבד קשר עין ואמונה בחזון שתי המדינות”, הוסיף הרצוג.

לדבריו, “הדרך שאני מציע היא הדרך הפרגמטית שתוביל לשם היא שמה את ביטחון ישראל ואת המאבק בטרור בראש סדר העדיפויות. מי שרוצה להמשיך למכור לציבור חלומות פשוט עושה נזק לסיכוי שלנו לחזור לביטחון ושקט באזור”.

הרצוג ציין: “כולם סביבנו מבקרים וצועקים והתוכנית שגיבשתי מציעה צעדים מעשיים שישמרו על מדינת ישראל יהודית ודמוקרטית. זה החזון שלי, ואם אני מבין נכון את ‘ערכי תנועת העבודה’ – זה גם החזון שעל פיו הם נכתבו”.

במהלך התקרית קראו פעילים להרצוג להתפטר מתפקידו כיושב ראש המפלגה, והניפו שלטים בגנותו. לאחר שהמאבטחים הוציאו את הפעילים אל מחוץ לאולם, התפתחה תגרה בין שתי קבוצות.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות