סוכל פיגוע בענתות: מחבלת בת 13 ניסתה לדקור מאבטח וחוסלה • צפו

מתחקור ראשוני עולה כי המחבלת רבה עם בני משפחתה ויצאה מביתה מענתא עם סכין, כדי לבצע פיגוע טרור • ח״כ עיסאוי פריג׳: "מי שיורה למוות בילדה בת 13, אפילו אם היא מחזיקה בידה סכין, מוציא להורג ללא משפט" • הצפייה בתיעוד הוידאו מבהירה: המאבטח הזהיר אותה ופעל כשורה
אליעזר היון
י"ג שבט התשע"ו / 23.01.2016 18:37

מחבלת ערבייה חוסלה לאחר שניסתה לבצע פיגוע בענתות שבמועצה האזורית בנימין.

המחבלת, נערה בת 13, רצה לעבר שער היישוב כשבידה סכין.

מאבטח אזרחי ששהה בשער היישוב ירה לעברה ופצע אותה באורח אנוש. בהמשך מתה מפצעיה.

מתחקור ראשוני עולה כי המחבלת רבה עם בני משפחתה ויצאה מביתה מענתא עם סכין כדי לבצע פיגוע טרור. אביה חיפש אותה והגיע למקום זמן קצר לאחר ניסיון הפיגוע. הוא נעצר לחקירה בתחנת מעלה אדומים.

ח״כ עיסאוי פריג׳ (מרצ) טען כי המחבלת הוצאה להורג ללא כל סיבה. “מי שיורה למוות בילדה בת 13, אפילו אם היא מחזיקה בידה סכין, מוציא להורג ללא משפט. במקום לתקוף את השבדים, טוב יעשה נתניהו אם יסתכל טוב פנימה אל מדינתו שלו, מדינה שמוציאה להורג ילדים ללא משפט”.

הסרטון מוכיח: המאבטח הזהיר

אלא שמהסרטון המצורף ניתן לראות כי המאבטח פעל לכאורה כשורה.

בתיעוד ניתן לראות את הנערה כשהיא מתקרבת לכיוון השער. כשהיא במרחק של כ-100 מטרים מעמדת האבטחה , היא נעמדת ומסתכלת פנימה אל עבר היישוב, המאבטח שחושד בה מתקרב לעברה. הוא קורא לה לרדת על ברכיה והיא אכן עושה זאת.

אלא שאז שולפת הנערה סכין ומתחילה לרדוף אחריו. בתגובה מתחיל המאבטח לרוץ לכיוון הכניסה ליישוב בעודה רודפת אחריו עם הסכין בידיה. בשניות שלאחר מכן, שלא תועדו, יורה בה המאבטח למוות.

בתוך כך פלסטינים ירו לעבר כח צה”ל באזור נחל עוז, לא דווח על נפגעים.

תגיות

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות