זעזוע בבריטניה מפרשת בצלם: המיסים שלנו משמשים לרצח

תחקיר 'עובדה' שחשף רצח פלסטינים על ידי מידע שהגיע מארגוני השמאל הקיצוני - מסעיר את בריטניה, שמימנה את ארגוני השמאל במאות אלפי לירות שטרלינג • חבר פרלמנט בריטי: "שערורייה שמשלם המסים הבריטי נאלץ לשלם על עינוי ורצח שרירותיים של פלסטינים"
דוד ליבוביץ
י' שבט התשע"ו / 20.01.2016 17:33

‘פרשת עזרא נאווי’, שנחשפה בתחקיר התכנית ‘עובדה’ בערוץ 2, מסעירה את הממלכה הבריטית: הצהובון הבריטי ‘סאן’ פרסם היום (רביעי) כתבה בה הוא תוקף את הרשויות הבריטיות על תמיכתם בארגוני שמאל ישראלים, המסכנים חיי פלסטינים.

בכתבה, שפורסמה תחת הכותרת “מסייעי הרוצחים: כספי משלם המסים הבריטי ניתנים לקבוצות המסייעות לכנופיות רוצחים במזרח התיכון”, נטען כי משרד החוץ הבריטי העביר למעלה מ-200,000 לירות שטרלינג לארגון השמאל הקיצוני ‘בצלם’.

ה’סאן’ גולל בכתבה את סיפורו של עזרה נאווי, שתועד על ידי פעיל ימין שתול, כשהוא מתרברב על שהסגיר סוחר קרקעות לידי הפלסטינים, שלכאורה עינו ורצחו אותו.

על פי ‘הסאן’, הגילוי עורר סערה גם בבריטניה ומשרד החוץ הבריטי, שהעביר את הכספים ל’בצלם’ במסגרת פרויקט המצלמות של הארגון, שסיפק לפלסטינים מצלמות וידאו על מנת לתעד הפרעות לשגרת חייהם על ידי צה”ל והמתנחלים – אך על פי טענת משרד החוץ הבריטי המימון הופסק כבר בשנת 2013.

חבר הפרלמנט סטיבן וולפ אמר בראיון לסאן: “על האיחוד האירופי ובריטניה להשהות מיד את העברת הכספים לבצלם. זו שערוריה שמשלם המסים הבריטי נאלץ לשלם, בדלת האחורית, על עינוי ורצח שרירותיים של פלסטינים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות