“הוא זכאי” • אייכלר הגן על מינוי דרעי: מערכת המשפט עושה סיכולים פוליטיים

ח"כ ישראל אייכלר בירך את אריה דרעי לרגל מינויו לשר הפנים והשיב ליאיר לפיד שטען כי המינוי אינו מוסרי: "הדבר המוסרי ביותר שאפשר היה לעשות היום הוא להחזיר את העוול הנורא שנעשה" • "השחיתות החוקית חמורה יותר מהבלתי חוקית"
דוד ליבוביץ
א' שבט התשע"ו / 11.01.2016 20:42

חבר הכנסת ישראל אייכלר בירך היום [שני] מעל דוכן הכנסת את אריה דרעי על מינויו לשר הפנים, והשיב לטענותיו של יו”ר יש עתיד כי המינוי מהווה פגם מוסרי.

“לפיד טען טענה שכולם מסתתרים מאחורי העניין החוקי, אך זה אינו מוסרי. אבל הוא טועה.

הדבר המוסרי ביותר שאפשר היה לעשות היום הוא להחזיר את העוול הנורא שנעשה לא רק לרב אריה דרעי אישית אלא למערכות השלטון והמשפט שהפכו למוסדות לסיכולים פוליטיים.

הוא שואל למה בכל תפקיד אחר לא יכול להיות אדם שהורשע ובכנסת כן? הסיבה היא שהעם בא לומר ולהצביע כמו אצל ליברמן שחשדו בו 14 שנים ובסוף לא מצאו כלום, גם אצל הרב אריה דרעי הציבור מאמין שדרעי הוא זכאי מלכתחילה.

יש סכנה שמערכת המשפט עלולה לסמן בן אדם ולתפור לו תיקים כך שהוא לא יוכל להגיע להנהגה, ולכן הדמוקרטיה מאפשרת לעם לומר את דברו, ולהצביע לאנשים שלדעתו של העם מבחינה מוסרית הם זכאים.

אני רוצה לברך את הרב אריה דרעי שחזר למשרד הפנים, ורואה את מצעד הצביעות הבכי הנהי והקינה של כל אותם עיתונאים ואנשי תקשורת שרצו להסיר את האברך הצעיר והמפתיע בשעתו, שעשה ביחד עם מרן הרב עובדיה יוסף את המהפכה הרוחנית הספרדית, ושמו אותו בבית הסוהר, והעם אמר הוא זכאי.

הגענו למצב שאשת ראש הממשלה שהאכילה וסעדה את אביה הקשיש בביתה, נחקרת על כך. בושה וחרפה, זה התחיל בחקירות של הרב אריה דרעי. לפיד מדבר על שחיתות, השחיתות החוקית חמורה יותר מהשחיתות הלא חוקית. אין מצב כזה בשום מדינה בעולם שאומרים לאשת ראש ממשלה שהיא גנבת לא מדינה דמוקרטית ולא מבדינה דיקטטורית.

הכל התחיל כשהמנגנונים האלה התחילו לעוות את השלטון ואת המשפט במשפט הרב אריה דרעי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות