שבע שנים אחרי שבנה נפטר: בתו של דרעי תובעת שני מיליון ש”ח

שבע שנים אחרי שהתינוק אריה מכלוף ז"ל נחנק למוות במשפחתון, תובעים אסנת ואהרן דהן את הרשויות על רשלנות בשמירה על חיי בנם • עורך הדין: "הרשלנות של הרשויות צועקת לשמיים"
אבי כץ
כ"ג טבת התשע"ו / 04.01.2016 13:03

שבע שנים אחרי ששכלו את בנם התינוק, תובעים אהרן ואסנת דהן – בתו וחתנו של שר הפריפריה אריה דרעי – את משרד הכלכלה, עיריית ירושלים, מנהלת פעוטון וחברת ביטוח על סך שני מיליון שקלים. כך נחשף באתר ynet.

בני הזוג טוענים כי הרשויות התרשלו בשמירה על חיי בנם אריה מכלוף ז”ל.

עורך הדין איתמר קורן, המייצג את השנים, אמר בשיחה עם ynet: “הרשלנות של הרשויות בהגנה על חייו של התינוק צועקת לשמיים, המקרה הזה ממחיש עד כמה אנחנו זקוקים למישהו שיתעורר ויעביר חוק לפיקוח הדוק על מעונות ומשפחתונים”.

בכתב התביעה טוענים ההורים כי עיריית ירושלים ומשרד הכלכלה לא קבעו נהלים ברורים לניהול המשפחתון בשכונת הר נוף הירושלמית, ונמנעו מלפקח עליו כנדרש. על משרד הכלכלה נכתב עוד כי הוא “לא הפעיל את חובת הפיקוח המוקנית לו על פי כל דין ובכך אפשר לפעוטון להתנהל בהתאם לראות עיניה של מנהלת המשפחתון”.

התינוק אריה מכלוף דהן ז”ל נפטר בשנת 2009, בגיל חמישה חודשים.

ההורים מספרים בכתב התביעה כי לאחר שאכל ארוחת בוקר הושכב התינוק לישון במיטה על הבטן, לבדו בחדר נפרד. לאחר כשעה שבה נותר הפעוט ללא כל השגחה, הוא נמצא כחול וחסר נשימה על ידי מנהלת המשפחתון.

פעולות החייאה ממושכות לא צלחו, ומותו של הפעוט נקבע בבית החולים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות