בן גביר נגד השב”כ: “מנסים להוריד אותי מהתיק, אתבע”

עורך הדין של העצורים בפרשת הרצח בכפר דומא, איתמר בן גביר, טוען כי השב"כ מדליף באופן מכוון תיעוד מחתונת הימין הקיצוני כדי להציג אותו כמי שהשתתף בחתונה, ולא התערב במתרחש • יגיש תביעה בסך 250 אלף שקלים בגין עבירת לשון הרע
אליעזר היון
י"ג טבת התשע"ו / 25.12.2015 13:57

“השב”כ מנסה להוריד אותי מהתיק”, כך אמר היום [שישי] עו”ד איתמר בן גביר המייצג את הנערים החשודים במעורבות בפיגוע בכפר דומא, בו נרצח התינוק עלי דוואבשה והוריו.

לדבריו של בן גביר, בשב”כ מדליפים באופן מגמתי תיעוד מחתונת הימין הקיצוני כדי להציג אותו כמי שהשתתף בחתונה, צפה מהצד ולא התערב במתרחש. בן גביר טוען, כי כל מי שמתבונן בתמונות יכול להבחין כי לא היתה לו כל אפשרות טכנית להבחין במה שהתחולל במעגל הריקודים.

“לאחר שחשפנו את ההתעללות של השב”כ בנחקרים ולאחר סדרת עימותים ביני לבין בכירי שב”כ באולפני הטלוויזיה כאשר הבכתי אותם, החליטו בשב”כ להתנהל כארגון ביטחוני במדינה דיקטטורית, וההדלפות המגמתיות ותדרוך פוליטיקאים נגדי מטרתן אחת, לגרום לי לרדת מהתיק”, אמר.

בן גביר מתעתד להגיש תביעה בסכום של כרבע מיליון שקל נגד דובר מחוז ש”י והשב”כ על הדלפת התמונות והוצאת הדברים מהקשרם, המהווים עבירה על חוק איסור לשון הרע.

“קמפיין השב”כ לא ירפה ידי מלפעול למען זכויות נערי הגבעות, אני לא מסכים עם הנערים בכל דבר ולפעמים מתנגד לדבריהם אך אלחם למען הזכויות שלהם”, הוסיף.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות