איך תתחדשי החורף? • הסטייליסטית מירי ביילין עם טיפים מארגז הגרביונים

מה שיכול לחדש לכן את המלתחה העונה זה לא עוד חולצות, חצאיות או שמלות • העונה תשקיעי בשניים או שלושה גרביונים ואת כבר התחדשת בכמה לוקים שונים • הנה כמה טיפים ללוקים מוצלחים
מירי ביילין
י"ז טבת התשע"ו / 29.12.2015 17:24

הגרביונים הצבעוניים הפציעו אלינו כבר בעונה הקודמת, ואני מיהרתי לרכוש גרביונים במגוון צבעים.

רק שאני השמרנית חשבתי, שעל נשים אחרות זה נראה נהדר – ואני פחות התחברתי. כמו שכבר אמרתי, לרוב אני אוהבת להיצמד למראה הקלאסי, ולא ממש ניצלתי את הפוטנציאל הקיים בטרנד הזה. 

העונה, זו הבת שלי הפשניסטה, שנתנה לי את ההשראה לאמץ בחום את טרנד הגרביונים הצבעוניים. היא יצרה בעזרתם את ה’לוק החורפי המגניב’ ועושה זאת בצורה מדויקת.

לכן, חזרתי לארגז הגרביונים לאמץ מחדש את הרעיון והצבתי לי גבולות להימנע מלפול למראה של קורבן אופנה.

מבתי קיבלתי השראה איך ליישם את הטרנד הזה בצורה קלילה ולא מתאמצת.

 •

 קבלו כמה טיפים ללוקים מוצלחים.

1.   בין סולידי לנועז – נכון שפשניסטיות אוהבות ליצור ‘לוק’ נועז, שונה, מחוץ לקופסא. אך כאן צריך להיזהר ולהשתדל להיצמד לצבעים סולידיים, כגון בורדו אפור כחול, וגם אפשר לנסות כחול רויאל וחרדל.

2.  נגיעות תואמות – בלוק שיש בו יותר מ-3 צבעים מומלץ שהגרביון יהיה תואם לאחד הפריטים המרכיבים את ה’לוק’, כגון פריט לבוש או אקססוריז (כמו בתמונה עם הגרביון הכחול) ולא להוסיף על ידי הגרביון צבע נוסף להופעה.

3.  הצבע המנוגד – צבע הגרביון הנבחר לא חייב להיות בהכרח הצבע שמשולב בהופעה כשהלוק מורכב משני צבעים ופחות. כלומר, לפעמים בחירה בצבע המנוגד יכול להקפיץ את המראה הקונבנציונלי לשיקי עם אמירה. כמו בתמונה עם החצאית האפורה וגרביון בורדו, כשיש פריטים סולדים נקיים וקלאסים בלוק, אפשר קצת להשתעשע בצבעוניות ולשוות לו מראה קליל יותר.

 •

כפי שציינתי בעבר, אני אוהבת להשתעשע עם הטרנדים שאני כותבת עליהם, ולכן היום  ניסיתי משהו יוצא דופן – וזה עבד.

קניתי בסוף עונת הקיץ חצאית וחולצה בצבעי אדמה-חום-ורוד עתיק, ולא יצא לי ללבוש אותם, כי החורף הגיע וגרביון צבע רגל משום מה היה נראה לי מנוכר במזג האוויר של החורף.

קבלתי אומץ ושלפתי מהקופסה את הגרביון האפור, ואני חייבת לציין שאני מקבלת מחמאות על השילוב. כשהלוק כולו בצבעי מונוכרומטי, הצבע הנוסף מתקבל בברכה בלי לפחד.

בקיצור, בנות, מה שיכול לחדש לכן את המלתחה העונה זה לא עוד חולצות, חצאיות או שמלות.

העונה תשקיעי בשניים או שלושה גרביונים ואת כבר התחדשת בכמה לוקים שונים.

הנה כמה דוגמאות:

חולצה; יורו קולקשן
וסט חצאית: ״מדם״ רבי עקיבא 90 בני ברק
נעלים: אוסף פרטי
 1
סוודר וסט חצאית: ״מדם״ רבי עקיבא 90 בני ברק 
נעלים: טומי הילפגר
 2
חצאית חולצה: יורו קולקשן
נעליים: ניין ווסט
3
הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות